دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 9970

صدای نهاوند:
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نهاوند گفت: متاسفانه در سالهای اخیر شورای اسلامی شهر ما به جای پرداختن به مسائل و دغدغه های مردم و شهر به سیاسی کاری و منفعت طلبی برخی از اعضایش گذشت .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، امیر بحیرایی عصر جمعه در جمع هواداران خود اظهار داشت: شورای شهر نهاوند بیان کند، کدام کار در حوزه فرهنگ و هنر ،کدام کار در حوزه ورزش، کدام خدمت در حوزه بهداشت ،کدام فعالیت در حوزه مبلمان شهری ،در حوزه ساماندهی بافتهای فرسوده وکدام ضرورت در حوزه ساماندهی حمل و نقل عمومی انجام گرفته است.

بحیرایی گفت: آیا ما ۱۰ متر اسفالت مسطح در کل شهر داریم، آیا پارک یا محل استراحتی برای مردم داریم، آیا نهاوند المانی که نشان دهنده تاریخ و فرهنگ و تمدن بی نظیرش در خود دارد، آیا حداقل ها را برای مردم انجام داده ایم، آیا اینها توقع زیادی است، اینها و هزاران کار دیگر که میشد انجام شود ولی به خاطر منفعت طلبی برخی از اعضای شورای اسلامی شهر نشد.

وی افزود: نهاوند تا زمانیکه شورای شهرش جای انبوه سازان و منفعت طلبان باشد روی خوش نخواهد دید
این کاندیدای شورای شهر نهاوند افزود من از نظر مالی استطاعت چندانی ندارم، نه کارخانه ای، نه شرکتی و نه خیلی از مادیات دیگر سرمایه من توکل به خدا ، صداقت، تخصص، تعهد، شجاعت و جسارت من هست و آمده ام پایان ببخشم به تمامی ناکارامدی ها و خیانتهای گذشته.

امیر بحیرایی گفت: هدف من برادری، دوستی، همکاری و اتحاد و خدمت صادقانه است و مطمئن هستم مردم شهرم دیگر به کسانیکه با شعارهای دروغ و آرمانگرایانه واهی به میدان امده ام اعتماد نخواهند کرد و کلید شهر خود را به افراد پاک، لایق و خدمت گذار خواهند سپرد.

بحیرایی ادامه با اشاره به جایگاه شورای اسلامی در حوزه مدیریت شهری و تاثیراتی که میتواند با برنامه ریزی صحیح و مناسب و استراتژیک ایجاد نماید، افزود:  نزدیک به ۶۰ درصد حوزه کاری شورای اسلامی شهر کار فرهنگی است و من علاوه بر تحصیلات تکمیلی در حوزه مدیریت با سابقه ای ۱۲ ساله کار در حوزه فرهنگ و هنر پای به عرصه گذاشته ام.

وی بیان داشت: افتخار من این است که از حوزه فرهنگ و هنرم و فرهنگ از در و دیوار و ساختمان و کوچه و خیابان تا رفتار و اخلاق و اداب و سنن مردم را در بر میگیرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش