شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 9914

صدای نهاوند:
رئیس شورای شهر نهاوند گفت: مردم ولایت مدار، انقلابی و نجیب نهاوند شایسته بهترین خدمات هستند و با وجود برخی کمبودها و نارسایی‌ها، همواره در خط نظام و انقلاب حرکت کرده و حمایت و پشتیبانی خود را داشته‌اند.

مسعود رضی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند با بیان اینکه توجه به مسائل فرهنگی می‌تواند گره‌ گشای بسیاری از مشکلات در بخش‌های مختلف باشد ،گفت: ترویج فرهنگ شهروندی از مهم ترین اولویت های در جامعه امروزی است.

رضی افزود: برنامه ریزی ها و تمهیدات شهرداری نهاوند باید به سمتی پیش رود تا این دستگاه از نهادی خدمات رسان به نهادی اجتماعی ارتقاء یابد که تحقق این مهم نیازمند حرکت به سمت فعالیت های انسان محور است و در این زمینه رضایت شهروندان باید در راس امور عمرانی و غیرعمرانی شهرداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: فراهم کردن زیرساخت های اجتماعی و فرهنگی و سوق نسل جوان به این سمت از ضروریات جوامع امروزی به شمار می رود و شهرداری در این زمینه نقش موثری بر عهده دارد.

رئیس شورای شهر نهاوند بیان داشت: رشد و توسعه فرهنگی هر شهر، مدیون مدیریت مدبرانه در آن شهر است، که توسعه فضای تنفس و تحقق بالندگی فرهنگی از شاخصه های این مدیریت است و این مهم در مجموعه مدیریت شهری نهاوند نیز باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

مسعود رضی اظهار داشت: مدیریت یکپارچه در شهرداری موجب استاندارد سازی رفتار سازمانی و تأثیر مثبت آن بر رفتار شهروندان می شود  و شهر را به سمت شهروند محوری هدایت می کند؛اگر شهرداری بخواهد از یک نهاد خدماتی پوسته انداخته و به یک نهاد اجتماعی تبدیل شود، باید نیازهای شهر را بر محور شهروندان طراحی کند و اجرایی شدن آنها را بنابر رضایت عمومی به مرحله عملیاتی شدن برساند .

رضی با بیان اینکه توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی از اهداف عمده توسعه شهری به‌حساب می‌آید چراکه چالش‌های اجتماعی و فرهنگی را کاهش می‌دهد، گفت: برنامه‌ ریزی صحیح و کارآمد برای حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی می‌تواند ترسیم چشم‌اندازی باشد که نقطه عطف آن به رعایت حقوق شهروندان و ارتقای زندگی شهری ختم خواهد شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. محمد گفت:

    شما فقط نظرای موافق رو تایید میکنید؟؟؟؟

    • حسین صادقی گفت:

      نخیر بزرگوار همه نظرات تایید میشن به جز نظراتی که حاوی الفاظ رکیک، توهین و افترا باشند.

  2. محمد گفت:

    نظر بنده راجع به مهندس رضی حاوی الفاظ رکیک، توهین یا افترا بود؟؟؟

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش