سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 9669

صدای نهاوند:
در جلسه ای که صبح چهارشنبه با حضور معتمدین و خیرین نهاوند در سالن شهدای فرمانداری نهاوند برگزار شد، اعضا مجمع خیرین سلامت شهرستان نهاوند انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند در جلسه مجمع خیرین سلامت نهاوند که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: دولت  تدبیر و امید پس از کسب رای اعتماد مردم در سال۱۳۹۲ به علت کاستی های فراوان توجه ویژه ای به بخش بهداشت و سلامت نمود.

حمیدوند گفت: مقام معظم رهبری سالها به دولت های مختلف اعلام کرد، اقدام و کاری کنید که بیمار و خانواده او هنگام مراجعه به مراکز درمانی فقط دغدغه بیماری و درمان داشته باشند نه نگران و دلهره هزینه های درمان هم داشته باشند، که این مطالبه برحق مقام معظم رهبری در این دولت با اجرای طرح تحول سلامت عملی شد.

وی ادامه داد:مقام معظم رهبری که فرد اول جامعه است قوانین کلی نظام را تبیین می کند و نامگذاری سالها بر اساس همین نگاه عمیق ایشان است، به همین جهت ایشان در نام سال گذشته را اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل انتخاب کردند و نام امسال را بدلیل اینکه، این توان را در دولت تدبیر و امید دیدند بصورت ویژه و ریز بینانه تر تولید و اشتغال نام نهادند.

در پایان این جلسه و پس از رای گیری آقایان مهدی جلالوند با ۴۳رای– مومنعلی دارابی با ۴۱ رای-حمید جهانیان با ۲۹ رای– حمیدرضا سیف با ۲۸ رای – بیژن ترابیان با ۲۵ رای – خانم مریم سعیدی با ۲۳ رای و ماشالله گیوی با ۲۱ رای  به عنوان اعضا اصلی هیات مدیره مجمع خیرین سلامت انتخاب شدند.

همچنین آقایان اصغر جهانیان و مهرداد سلگی به عنوان اعضا علی البدل و آقایان اسدالله کرمی و مجید کیانی به عنوان بازرس اصلی و آقایان عزیز خزایی و مهدی زمانیان به عنوان بازرس علی البدل مجمع خیرین سلامت نهاوند انتخاب شدند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش