سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 9496

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در حوزه انتخابیه شهر نهاوند به صورت الکترونیکی برگزار می شود و تمهیدات لازم برای تامین زیرساخت های مورد نیاز اندیشیده شده است.

کریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: ۷۳ تن در مهلت نام نویسی داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر نهاوند نام نویسی کرده اند که از این تعداد، ۹تن زن و ۶۴ تن مرد هستند. 

حمیدوند با اشاره به اینکه تا کنون یک تن از کاندیداهای انتخابات شورای شهر نهاوند با حضور در فرمانداری کتبا از حضور در این انتخابات انصراف داده است گفت: امکانات و تجهیزات موردنیاز برای برگزاری الکترونیکی انتخابات فراهم و زیرساخت‌های این امر مهیا شده است.

وی سهولت در برگزاری انتخابات و سالم برگزار شدن آن را از مزیت‌های انتخابات الکترونیکی برشمرد و افزود: تسریع درروند انتخابات و شمارش آراء نیز از دیگر مزیت‌های این شیوه است.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه بررسی صلاحیت داوطلبان از روز چهارشنبه ۱۷ فروردین‌ماه توسط هیئت‌های اجرایی آغاز شده است، عنوان کرد: پس از مهلت یک‌هفته‌ای، هیئت‌های نظارت بخش و شهرستان از ۲۵ تا ۳۱ فروردین‌ماه جاری نظر نهایی خود را اعلام می‌کنند.

کریم حمیدوند با تأکید بر اینکه نتایج بررسی صلاحیت‌ها دوم اردیبهشت‌ماه به داوطلبان اعلام می‌شود، تصریح کرد: داوطلبانی که به این نتیجه معترض هستند می‌توانند تا تاریخ ۱۷ اردیبهشت از نتیجه قطعی اعتراض خود مطلع شوند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. میلاد گفت:

    مگر دولت به خاطر اسم نهاوند این شهر را الکترونیکی کند.وگرنه مسئولین هیچ قدمی برای شهر الکترونیکی نهاوند بر نداشته اند.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش