سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 9492

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند با اشاره به سالروز قطع رابطه ایران با آمریکا افزود: ما از قطع رابطه با آمریکا نه تنها ضرری نکرده ایم بلکه برعکس منافع زیادی برای ما به ارمغان آورده شده و پیشرفتهای چشمگیری را نصیب کشور کرده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: حضور حداکثری در پای صندوقهای رای باعث ناامیدی دشمن می شود که البته انتخاب فرد اصلح نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه واقع شود.

مغیثی آرامش و امنیت کنونی کشور را رهاورد قطع رابطه با آمریکا عنوان کرد و افزود: امروز می بینیم که حتی کشور ابر قدرتی مانند روسیه از حملات تروریستی در امان نیست اما کشور ما از امن ترین مناطق خاورمیانه است و این به خاطر هوشیار نیروهای امنیتی و همچنین قطع رابطه با آمریکا است.
امام جمعه نهاوند در ادامه سخنان خود با اشاره به حمله آمریکا به سوریه گفت: آمریکا یکی از حامیان اصلی تروریسم جهانی است اما به بهانه حمله به سوریه سعی دارد که خود را در خط مبارزه با تروریسم معرفی کند اما چهره واقعی این نظام امروز برای افکار عمومی جهان شناخته شده است .
وی با اشاره به اینکه بمب گذاری و حمله تروریستی مسکو حاصل مقابله این کشور با تروریسم است افزود: کشور روسیه همکاری و اقدامات خوبی برای مبارزه با تروریسم دارد و همین مساله باعث شده که برخی ازحامیان تروریستهای منطقه اینگونه حملاتی را بر علیه آنها طراحی کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش