سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 9488

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند از اجرای عملیات آسفالت خیابان تعریض شده پيروزي حد فاصل ميدان امام تا چهارراه شهرداري خبر داد.

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: پس از اتمام عملیات تعریض خیابان پیروزی و اجرای عملیات عمرانی، بهسازی پیاده رو و … مرحله نهایی آسفالت این معبر در حال حاضردر دست اجراست و طی چند روز آینده به اتمام می رسد.

یوسفیان متراژ این پروژه را حدود ۳۰۰۰ متر مربع به میزان ۵۵۰ تن آسفالت بیان کرد و افزود:عملیات آسفالت این معبر در دولایه بیندر و توپکا پس از زیر سازی به اجرا درآمد.

وی هدف از اجرای این پروژه را بهسازی و زیباسازی محیط ، بهبود تردد خودروها ، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری بیان نمود و خاطر نشان کرد: شهرداری نهاوند در اقدامی به منظور افزایش سطح باند سواره اقدام به تعریض بخشی از خیابان پیروزی از میدان امام خمینی (ره) تا چهار راه شهرداری نمود که عملیات اجرایی آن با آسفالت این معبر تا چند روز آینده به پایان می رسد.

یوسفیان با بیان اینکه  با اجرای طرح مذکورعرض باند سواره از ۱۱ به ۱۸ متر افزایش یافته است ،تصریح کرد: در طرح تفصیلی شهر نهاوند خیابان پیروزی که به عنوان مدخل شهری هم می باشد یک شریان اصلی لحاظ شده که معبر ۲۶ متری برای آن در نظر گرفته شده که ۱۸ متر آن سواره رو و مابقی پیاده رو و فضای سبز می باشد که با اتمام این طرح علاوه بر عریض شدن خیابان ،مبلمان شهری نیز زیباتر می شود.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروندنهاوندمدرن گفت:

    تشکر از شهرداربه خاطر تعریض این خیابان_آیا توانایی تعریض ابوذر و آزادگان را هم دارید؟؟بعضی ها می گویند چون در شهرداری است این کار را انجام داده اند. لطفا دیگر خیابانها و کوچه های نهاوند هم آسفالت کامل کنید چون وضع خوبی ندارند.خط کشی آنها هم یادتان نرود.زنده باد ایالت نهاوند

  2. شهروندنهاوندمدرن2 گفت:

    بعد از انقلاب اولین کار تغییر شهری است که در نهاوند انجام می شود.با طویل شدن خیابان برای اولین بار از پل برقی عابر پیاده هم استفاده کنید.

  3. میلاد گفت:

    این پیمانکاری که سنگ کاری در شهرداری رو کرده بهش بگین در بهداشت زیرسازی خوب انجام نداده و فرو رفتگی داده و سنگ هاش از بین رفته برن درستش کنن.شهرداری روی کیفیت کارهاش نظارت داشته باشه.

  4. Mustafa گفت:

    هر چه سریعتر باید مابقی تعریض تا میدان هفده شهریور صورت گیرد وپاساژهای پردیس ،عطر باران و….تخریب وعقب نشینی کنند تا از عقب ماندگی شهر به خاطر عده ای سود جو جلوگیری بعمل اید وگر نه این تعریض تاثیر چندانی نخواهد داشت واز ساخت وساز غیر مجاز وغیر قانونی جلوگیری شود

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش