دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 9429

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: بنرهای زیادی به مناسبت های گوناگون در سطح شهر نهاوند نصب می شود خصوصا بعضی بنرها که عکس مسئولان روی آن است که این مساله خوشایند نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی امام خمینی(ره) اظهار داشت: مسئولان خود را نوکر مردم می دانند و به این نوکری افتخار می کنند، اما هزینه کردن از بیت المال برای تشکر کردن از مسئولانی که در راس کار هستند و وظیفه خود را با افتخار انجام می دهند، خوشایند نیست که این موضوع را تعدادی از مردم به من منتقل و خواسته اند تذکر بدهم.

مغیثی گفت: اگر حفظ نظام واجب و وابسته به انتخابات است، پس بر همه ما واجب است در انتخابات حضور و مشارکتی فعال داشته باشیم و دو هدف رادر بین جامعهتبلیغ کنیم اول مشارکت حداکثری و دوم انتخاب اصلح، چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا.

وی با اشاره به اینکه ما هر سال در کشور انتخابات داریم، اما بازهم غربی ها ما را به نقض حقوق بشر متهم می کنند افزود: قدر همه دولت ها، مسئولان و خدمتگزاران کشور را بدانیم و اگر تعداد اندکی هم خیانت، دزدی و لطمه زدند مانند فتنه ۷۸ و ۸۸ حساب این عده را از دولتمردان و مسئولان نظام جدا کنیم و در حساب و ردیف دشمنان قسم خورده نظام قرار دهیم.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: دشمن در طول ۳۸ سال گذشته لحظه ای ملت و کشور ایران را آرام نگذاشته است و در طول این ۳۸ سال کشور ایران مقابله با تهدیدها و نقشه های دشمنان  و ۸ سال دفاع مقدس را با وحدت و همدلی و وجود ولایت فقیه پشت سر گذاشته است و تمام زیر ساخت های لازم هم برای توسعه و پیشرفت کشور انجام داده است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ادامه داد: ۳۸ سال مردم با همت،وحدت، همدلی و اطاعت از ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی ایران را در همه شرایط حساس و سخت حفظ و نگهداری کرده اند و با همین رویه و با مشارکت در انتخابات آتی با قدرت همچنان نظام را با اقتدار حفظ خواهند کرد.

مغیثی در ادامه خطبه های نماز جمعه نهاوند بیان داشت: هر گونه تحریم از سوی آمریکا نقض برجام است و باید با آن مقابله به مثل شود، ماهیت استکبار زورگویی و قلدری است و اگر مقام معظم رهبری با مذاکرات موافقت کردند به همین علت بود.

وی با بیان اینکه اگر این مذاکرات و برجام هیچ نفعی نداشت جز اینکه برای همه ملت ایران جا افتاد که آمریکا غیر قابل اعتماد است این مساله مهم و با ارزشی است چون عده ای می گفتند آمریکا به دنبال انجام تعهدات و حل مشکلات است و ایران قبول نمی کند اما حالا مشخص شد این آمریکا است که با زورگویی و اضافه کردن تحریم ها و دشمنی به تعهدادت و قراردادهای بین الملی پایبند نیست.

امام جمعه نهاوند اولویت مهم حال حاضر ایران را مسائل اقتصادی عنوان کرد و گفت: امروز تکیه بر تولید داخلی کشور مهم است چون دشمن می خواهد با زوم کردن بر مسائل اقتصادی ایران را فلج و مردم را به ستوه آورد تا در جهان اعلام کند نظام جمهوری اسلامی ایران توان اداره کشور را ندارد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بیان داشت: هر کالای که در داخل تولید می شود اگر مشابه آن از خارج وارد شود حرام است چون به تولید، اشتغال و کارآمدی نظام ضربه وارد می کند.

مغیثی در قسمت دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اتحادیه عرب با واسطه گری آل صعود، آلت دست آمریکا شده است و قصد دارد تا با تبلیغ ایران هراسی منافع آمریکا و اسرائیل را در منطقه حفظ کند.و آمریکا هم نفت منطقه را به یغما ببرد و سلاح های نظامی خود را به کشورهای اتحادیه عرب بفروشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. احمد گفت:

    حاج آقا ، اگه مسئولین از خودشون تعریف نکنن مردم از کجا تشخیص بدن که اونا چقدر خدمت گذارند .؟؟؟؟؟

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش