دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 9425

صدای نهاوند:
رئیس پلیس راه شهرستان نهاوند از وقوع یک فقره تصادف مرگبار و خونین در محور نهاوند- بروجرد خبر داد.

سرگرد حمزه طائفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: عصر امروز جمعه ۱۱ فروردین  به علت تصادف دو دستگاه خودوری سواری تیبا و پژو ۴۰۵ در محور نهاوند- بروجرد تقاطع روستای میلاب متاسفانه یکتن  در محل حادثه و در دم کشته و یک تن دیگر بعد از انتقال به بیمارستان کشته و ۴ نفر دیگر زخمی شدند.

طائفی گفت: علت این حادثه سرعت بالا و ناتوانی راننده تیبا در کنترل وسیله نقلیه اعلام و تصریح کرد: پس از بررسی کارشناسان و شواهد اولیه موجود در صحنه تصادف، مشخص شد خودروی تیبا با ۴ سرنشین از نهاوند به سمت بروجرد در حال حرکت بوده است که بعلت خواب آلودگی و عدم کنترل وسیله نقلیه به لاین مقابل می رود و با خودروی پژوه ۴۰۵ که از بروجرد به سمت نهاوند در حال حرکت بوده است برخورد می کند.

وی ادامه داد: در این حادثه دلخراش متاسفانه خانمی جوانی که در قسمت جلو خودرو تیبا نشسته بود در دم کشته می شود و ۵ مجروح دیگر این حادثه به بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند منتقل می شوند.

رئیس پلیس راه شهرستان نهاوند بیان داشت: متاسفانه بعد از دو ساعت از وقوع تصادف و بنا بر اعلام اورژانس بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند یک تن دیگر از مجروحان این حادثه به نام خانم(م-ج) ۲۹ ساله سرنشین خودرو تیبا بعلت شدت جراحت وارده فوت نموده است.

گفتنی است در این حادثه صمد محبی راننده  خودرو پژه ۴۰۵، علی غلامی پور راننده خودرو تیبا، خانم (م_ج) به همراه یک پسر بچه ۷ ساله سرنشین خودرو تیبا مجروح شدند که به بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند تحت درمان قرار دارند.

هویت خانمی جوانی که در صندلی جلوی خودرو تیبا نشسته و در دم جان خود را از دست داده است بعلت شدت جراحت وارده به صورت هنوز شناسایی نشده است.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. سامان گفت:

    متاسفانه باید گفت این رانندگان همانایی هستند که وقتی از جاده نهاوند عبور می کنید به دلیل نبود دوربین و نظارت راهنمایی و رانندگی مرتبط با منطقه با سرعت بسیار بالا و عدم احتیاط و سبقت های غیر مجاز و حتی در مواقعی کورس گذاشتن در جاده مواجعه می شویم…

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش