سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 9313

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: ستاد استقبال از مسافران نوروزی در این شهرستان، با همکاری نیروی انتظامی،پلیس راه، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جمعیت هلال احمر، اداره راهداری و اداره حمل و نقل جاده ای آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح پنج شنبه ، در آیین آغاز به کار این ستاد اظهار داشت: استقرار گروه های راهنمای گردشگران در ورودی شهر، از مهمترین اقدامات انجام شده برای افزایش خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.
حمیدوند گفت: فعال بودن نمایندگی های بیمه و کشیک صنف های خدمات رسان در تعطیلات نوروزی، از دیگر فعالیت های انجام شده از سوی مسوولان شهرستان به منظور ارتقای سطح خدمات رسانی به مسافران محسوب می شود.
وی تأکید کرد: شرایط آب و هوایی مطلوب و وجود مناطق و مناظر بسیار فراوان و بکر در شهرستان نهاوند، از مهمترین دلایل جذب مسافران و گردشگران داخلی در این شهرستان به شمار می رود.
مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند نیز گفت: به منظور خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی سال ۱۳۹۶ در این شهرستان، ۵ گروه ثابت و سیار فعالیت دارند.
محمد تقی شهبازی تصریح کرد: از این تعداد پایگاه فعال۲ پایگاه مربوط به امداد و نجات بین جاده ای و ۳ جایگاه مربوط به حوزه جوانان است.
شهبازی بیان داشت:  ترویج فرهنگ سفر ایمن، راهنمایی دقیق مسافران نوروزی، استقرار خیمه های نماز و فعال بودن پایگاه های سلامت با حضور پزشکان به منظور خدمات رسانی بیشتر به مسافران و انجام تست قند خون و فشار خون، در رأس برنامه های این جمعیت قرار دارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش