شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 9062

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: مجمع بسیج شهرستان نهاوند به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی، بازارچه های دائمی عرضه و فروش محصولات تولیدی نهاوند راه اندازی می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کامران کریمی صبح دوشنبه در  جلسه انتخابات هیات رئیسه مجمع بسیج شهرستان نهاوند در کانون شهید باهنر اظهار داشت: منظور از اقتصاد مقاومتی، مدیریت امور اقتصادی است به گونه ای که از سرمایه های ملی و مردمی به بهترین شکل در جهت خودکفایی اقتصادی استفاده شود.

کریمی گفت: بررسی واحدهای تولیدی کوچک و زودبازده نهاوند و مطالعه معوقات بانکی آنها به دلیل تحولات اقتصادی و مسائل گوناگون نشان می دهد در حال حاضر این واحدها در وضعیت مناسبی قرار ندارند.

وی افزود: مجمع بسیج شهرستان نهاوند قصد دارد به منظور حل مشکلات واحدهای تولیدی نهاوند از جمله، مشکل بازاریابی، درآمد زایی مناسب، ایجاد اشتغال مفید و پایدار، کاهش معوقات بانکی و فعال سازی واحدهای تعطیل و غیر فعال، بازارچه های دائمی عرضه و فروش محصولات تولیدی نهاوند را در نقاط مختلف شهرستان راه اندازی کند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: سپاه ناحیه نهاوند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای بسیجیان و جوانان ۶ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده و برای ۵۱۰ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

کامران کریمی اظهار داشت: هدف ما از اجرای طرح اقتصاد مقاومتی و ارائه تسهیلات به جوانان بسیجی و جویای کار نهادینه کردن فرهنگ صحیح مصرف و تولید در جامعه با اعتماد کردن به نسل تحصیل‌کرده جدید برای پشتیبانی از تولیدات داخلی و حذف کالاهای خارجی از سبد مصرفی خانواده‌ها است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش