سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 8961

صدای نهاوند:
در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی با تقدیر از زحمات یحیی رضایی، هاشم جهانگیری به‌عنوان بخشدار جدید بخش گیان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار نهاوند در این مراسم که صبح امروز در سالن اجتماعات کتابخانه بصیرت شهر گیان برگزار شد اظهار داشت: شرایط اقتصادی، سیاسی، اجتماعی کشور ما ویژه است و هدف همه مسئولان نظام خدمت به مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام و انقلاب و توسعه کشور است.

کریم حمیدوند با بیان اینکه همه ما یک مجموعه و متعلق به نظام جمهوری اسلامی هستیم، افزود: اگر برخی نادانی می کنند، خودشان این مصائب را برای کشور ایجاد کرده اند و باید پاسخگو باشند، در حالیکه اکنون مدعی هستند و از دولت مطالبه گری می کنند.

حمیدوند با تقدیر از خدمات گسترده و خوب بخشدار سابق گیان بیان کرد: مدیرانی که در روستاها بویژه مناطق محروم خدمت می کنند وظیفه بسیار سنگینی دارند و تلاش و همت آنها نیز بیشتر است.

وی افزود: برای قدردانی و تشکر از زحمات رضایی بخشدار گیان که از جانبازان و رزمندگان ایثارگر ۸ سال دفاع مقدس است، مقرر شد مراسمی در این محل با حضور مردم، خانواده شهدا و دهیاران و مسئولان برگزار شود. هر چند عده ای پیگیری و تلاش کردند که این تغییر انجام نشود که بهجا هم بود چون اعتقاد داشتند رضایی برای این دولت زحمت کشیده و عملکرد خوبی داشته است.
کریم حمیدوند اظهار داشت: رضایی درحالیکه می توانست حقوق خود را به روز کند اما باهمان حقوق  جانبازیش قانع و راضی بود چون دنبال منافع مادی نبود به همین علت در پست مشاور فعال و پویای فرماندار از وجود او در کنار خود استفاده خواهم کرد.

حمیدوند با اشاره به جهانگیری بخشدار جدید  بخش گیان گفت: وی از نیروهای توانمند و بومی شهرستان است که باید با همدلی و همت بلند راه توسعه و عمران بخش گیان را قویتر از گذشته ادامه دهد.

در این آیین هاشم جهانگیری به عنوان بخشدار جدید بخش گیان معرفی و از خدمات و زحمات شایسته یحیی رضایی تقدیر شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش