دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 8878

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند گفت: مدیریت شهری نهاوند برای ساماندهی شهر هنگام بروز بحران‌های جوی آمادگی کامل دارد.

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: مدیریت شهری نهاوند برای ساماندهی شهر هنگام بروز بحران‌های جوی آمادگی کامل دارد و از اولین ساعات بارش زمستانی، در مرحله اول واحد خدمات شهری نهاوند با کمک نیروهای خود در حال برف‌روبی شریانات اصلی و فرعی شهر هستند.

وی تصریح کرد: همچنین تمام معابر شهر نهاوند با انجام عملیات نمک‌پاشی برای ایمن شدن در برابر یخ‌بندان و تسهیل در عبور و مرور شهروندان آماده می‌شوند.

یوسفیان افزود: با توجه به بارش حجم زیاد برف عوامل شهرداری برای جلوگیری از شکسته شدن شاخه‌های درختان و آسیب به شهروندان و جلوگیری از حوادث اقدام به برف‌تکانی درختان در نقاط مختلف شهر می‌کنند.

وی عنوان کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری زمینه را برای پویایی شهر در همه زمان‌ها به ویژه هنگام بروز بحران‌های جوی فراهم می‌کند.

شهردار نهاوند بیان کرد: اینکه برخی تصور می‌کنند مشکلات و ترافیک ناشی از بارش برف و باران متوجه شهرداری است، قضاوت صحیحی نیست چراکه بسیاری از معضلات کنونی ریشه در روند غلط شهرسازی از گذشته، رشد بی‌رویه ساخت و سازها، افزایش سرانه جمعیت و هم‌چنین عدم تناسب زیرساخت‌ها نسبت به میزان جمعیت دارد.

یوسفیان گفت: پیشنهاد می‌شود به منظور خدمات‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان در روزهای بارندگی و جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر یا جاری شدن سیلاب همچنین کمک به رفع گره‌های ترافیکی با تشکیل ستاد مستقل مدیریت بحران شاهد تقویت زیرساخت‌های شهری و شناسایی نقاط پرخطر در مواقع بحرانی به منظور ساماندهی آن‌ها باشیم.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری نهاوند با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته از ماه‌های گذشته برای بارش احتمالی باران و برف در آماده‌باش کامل بوده و برای جلوگیری از بروز آب‌گرفتگی‌های معابر در چندین نوبت همه کانال‌ها و مسیل‌های شهر را لایه‌روبی کرده است.

یوسفیان افزود: تلاش نیروهای زحمت‌کش شهرداری نهاوند برای رفع مشکلاتی ناشی از برف همچنان ادامه دارد و شهروندان نهاوندی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آب‌گرفتگی و یا مشکلاتی از این قبیل با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ این دستگاه در ارتباط باشند تا موارد در اسرع وقت پیگیری شود.

شهردار نهاوند عنوان کرد: در چنین مواقعی علاوه بر مسئولان، مردم نیز مسئولیت‌هایی دارند از جمله اینکه باید خوردوهای شخصی خود را مجهز به لوازم مورد نیاز فصول سرد سال کرده و آمادگی لازم را برای رانندگی هنگام بارش داشته باشند زیرا اگر برای حتی یک خوردو اتفاقی در معابر رخ دهد کلیه معابر مجاور تحت تأثیر قرار می‌گیرند و معضلات ترافیکی به وجود می‌آید.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش