دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 8864

صدای نهاوند:
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با تقویت موج بارشی در روز چهارشنبه هفته جاری، بیشتر نقاط این استان با ریزش برف و افزایش سرعت وزش باد همراه است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، نادر پیرتاج افزود: آسمان استان همدان تا ۲۴ ساعت آینده ابری در برخی از ساعات ریزش برف و در جنوب استان بارش باران و ریزش برف و از اواخر وقت امروز افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه روز سه شنبه ریزش برف پراکنده و خفیف ادامه دارد گفت: موج بارشی جدیدی از روز چهارشنبه وارد استان همدان می شود.
پیرتاج ادامه داد: کمینه دمای هوای همه نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین صفر درجه تا ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شده و بیشینه دمای هوای همدان نیز سه درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.
وی افزود: تویسرکان با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه بارش ها همچنان در استان ادامه دارد گفت: بارش ها در جنوب استان از شدت بیشتری برخوردار است.
پیرتاج به هم استانی ها توصیه کرد: از سفرهای غیر ضروری به استان های جنوب و جنوب غرب کشور خودداری کنند چراکه احتمال جاری شدن سیلاب در این مسیر ها وجود دارد.
وی اضافه کرد: در مدت بارش ها در محورهای ارتباطی استان همدان احتمال مه آلودگی، کولاک برف، لغزندگی و یخ زدگی پیش بینی می شود و روز چهارشنبه وزش باد نیز افزایش می یابد.
وی اظهار کرد: در طول فعالیت سامانه بارشی دمای روزانه تا حدودی کاهش می یابد اما دمای شبانه به علت ابری بودن کاهش نخواهد داشت.
پیرتاج، میزان ریزش برف در همدان را ۳۰ سانتی متر عنوان کرد و گفت: ریزش برف در تویسرکان ۱۰ سانتی متر، نهاوند ۳۵ سانتی متر، رزن ۱۷ سانتی متر، بهار ۱۳ سانتی متر، اسدآباد هشت سانتی متر، فامنین ۱۸ سانتی متر، کبودراهنگ ۱۲ سانتی متر و قهاوند ۲۶ سانتی متر گزارش شده است.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد. 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش