سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 8801

صدای نهاوند:
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: سامانه جدید بارشی از روز یکشنبه هفته جاری وارد این استان شده و همدان را فرا می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، شهرام حکیمی افزود: با ورود سامانه جدید بارشی به تناوب تا روز چهاشنبه بارش باران و ریزش برف در استان همدان پیش بینی می شود.
وی اضافه کرد: ریزش برف ۴۸ ساعت گذشته در همدان و تویسرکان ۴۰ سانتی متر و در ملایر ۹ سانتی متر، نهاوند و فامنین ۱۵، کبودراهنگ ۱۰، قهاوند هشت، رزن ۲۰ ، اسدآباد ۱۱ و گل تپه ۲۶ سانتی متر ثبت شده است.
پیرتاج افزود: آسمان استان همدان تا ۲۴ ساعت آینده ابری و در برخی از ساعات قسمتی ابری و احتمال بارش پراکنده در برخی از نقاط وجود دارد.
وی با بیان اینک دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۶ و چهار درجه سانتیگراد زیر صفر در نوسان بوده است گفت: در این مدت همدان سردترین نقطه استان و رزن با هفت درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان گزارش شده است.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. نیان گفت:

    آقای صادقی دیگه با موبایل های هوشمند نیاز به این کارشناسیها نیست (احتمال بارش برف در جمعه هم هست)، در ضمن فکر نمی کنم نهاوند این قدر برف کم اومده باشه. حال سوال اینه که اگه اینقدر برف در همدان زیاد اومده و میاد، چه نیازی هست که همدان چشم طمع به آب گاماسیاب داره؟!؟

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش