سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 8799

صدای نهاوند:

فرماندار نهاوند با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به دنبال کارهاي زير بنايي و اساسي براي تداوم و ثبات نظام جمهوري اسلامي است، گفت: امسال صدا و سیما هيچ مصاحبه اي برای اطلاع رسانی عملکرد دولت انجام نداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز جمعه ۲۲ بهمن ماه در جمع مردم ولایتمدار و انقلابی نهاوند در مصلی امام خمینی(ره) اظهار داشت: امسال در ایام دهه فجر و ۳۸ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ۷۹ پروژه اعم از افتتاحیه و بهره برداری و کلنگ زنی در سطح شهرستان انجام شد.

حمیدوند گفت: از مجموع ۷۹ پروژه ۲۵ پروژه دربخش سلامت و درمان  کلنگ زنی شد که تمامی اعتبارات این  پروژه ها با پیگیری های نماینده مردم نهاوند و استاندار همدان تامین شده است.

وی در مورد عدم بهره برداری از بیمارستان جدید دولتی نهاوند در ایام دهه فجر گفت: صلاح ندانستیم کیفیت کار فدای سرعت شود خصوصا اینکه پیمانکار این طرح ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات پروژ را در اختیار دارد و اگر ما فشار می آوردیم میزان کارها آنطوری که در نظرو استاندارد بود انجام نمیشد ،پیگیری هایی هم نماینده محترم و هم دولت محترم برای جذب نیرو داشتن که گفتیم آن نیرو هم جذب بشود بطوری که از نیرو های بیمارستان ها و مراکز درمانی دیگر تعدیل نکنند و بعد از راه اندازی با مشکل نیرو و پزشک مواجه شوند.

کریم حمیدوند اظهار داشت: در حوزه راه های مواصلاتی نهاوند،  عملیات تعریض و ساماندهی جاده نهاوند- بروجرد با نصب یک پل به طول ۳۰۰ متر در سه راهی شعبان به اتمام می رسد که با تغییرات و اقدامات انجام شده آمار تصادفات در این منطقه حادثه خیز به صفر رسیده است.

حمیدوند بیان داشت: در جاده نهاوند- کرمانشاه هم در پی سفر ۴۰ روز پیش رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به نهاوند، با پیگیری نماینده مردم نهاوند و بیان مشکلات این محور به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور یک تیم کارشناسی بلافاصله به نهاوند اعزام شد.

وی افزود: بعد از بازدید تیم کارشناسی، از جاده نهاوند-کرمانشاه و با توجه به اینکه از محل اعتبارات شهرستان برای تعریض و ساماندهی این محور ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده بود، مقرر شد از محل اعتبارات ملی هم ۱۸ میلیارد تومان به این طرح اختصاص داده شود تا عملیات اجرایی آن از پل شهید حاجی علیمراد سلگی تا شهر فیروزان  در سال آینده آغاز شود.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه ایستگاه راه آهن شهر فیروزان نهاوند آماده افتتاح است گفت: از ما خواسته شد این ایستگاه را افتتاح کنیم اما ما زیر بار نرفتیم، چون قرار بود با توجه به ریل گذاری راه آهن مسیر ملایر-فیروزان، این راه آهن با حرکت قطار باری و یا مسافربری آزمایش شود اما این کار انجام نشد و ما هم اعلام کردیم بعد از حرکت آزمایشی قطار این ایستگاه را افتتاح می کنیم.

کریم حمیدوند افزود: متاسفانه در سالهای گذشته به صورت غیرعلمی منابع آب زیر زمینی را خیلی استصحال کرده ایم و سطح زیر کشت را افزایش داده ایم که این موضوع باعث افت شدید آبهای زیر زمینی منطقه نهاوند شده است.

حمیدوند گفت: به همین جهت و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ۵۶۰ فقره چاه غیر مجاز، پلمپ شد تا از حدر رفت آب جلوگیری و مانع حفر چاه توسط شخص با اختیار خودش باشیم چون با توجه به پیش بینی دانشمندان در آینده جنگ آب اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: به افرادی هم که چاه های آنان برابر قانون پلمپ شده است، اطلاع رسانی شده که در صورت داشتن طرح آبیاری قطره ای و یا تحت فشار با توجه به صرفه جویی آب و مصرف بهینه و افزایش تولید اجازه ی علاوه بر این که  ۸۰ درصد اعتبار مورد نیاز آن را  دولت پرداخت می کند حکم راه اندازی مجدد چاه های آنان نیز صادر می شود.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره)فرمود :اگر خدمتی برای مردم انجام می شود اطلاع رسانی و منتشر شود تا مردم  به نظام، انقلاب و اسلام امیدوار شوند خصوصا اینکه در حال حاضر حجم زیادی تبلیغات منفی توسط استکبار جهانی و منافقین و معاندین توسط رسانه ها بر علیه نظام جمهوری اسلامی که یک نظام مقدس و الهی و مردمی است در حال انجام است.

کریم حمیدوند بیان داشت: من بعنوان خدمتگزار مردم باید عملکرد دولت را بیان کنم اما متاسفانه باید بگویم صدا و سیما که هر ساله می آمد از مسئولان مصاحبه می گرفت که چکار کرده اید و با گفتن ما مردم خیلی وسیع تر در جریان قرار می گرفتند امسال بعلت برگزاری انتخابات در سال آینده هیچ مصاحبه ای انجام نداد.

حمیدوند افزود: خدا می داند من حزبی نیستم و تحصیلات و سوابق مدیریتی من نشان می دهد که من خود را به یک پست نمی فروشم اما خدا می داند این دولت به دنبال کارهای زیر بنایی و اساسی برای تداوم و ثبات نظام جمهوری اسلامی است و به دنبال تبلیغ برای خودش نیست.

وی یکی از صداقت ها و اقدامات تاثیر گذار دولت را قطع یارانه بیش از سه ملیون نفز از افراد مرفه و پولدار جامعه را عنوان کرد و گفت: دولت اگر می خواست تبلیغ کند  یارانه این افراد را قطع نمی کرد و به جای آن یک وعده دروغ می داد که  می خواهم ۵۰ هزار تومان به  یارانه ها  اضافه کنم.

فرماندار نهاوند در پایان گفت: این اقدام نشان می دهد که دولت می خواهد کار زیر بنایی کند و در آمد های که از محل قطع یارانه افراد توانمند وصول می شود به اقشار آسیب پذیر ،روستایی،کمیته امداد و تحت پوشش بهزیستی اضافه کند چون با ۴۷ هزار تومان نمی توانند زندگی کنند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروند ایالت نهاوند گفت:

    درود بر فرماندار عالم و متعصب نهاوند که صادقانه برای پیشرفت نهاوند تلاش میکند. جناب حمیدوند هر حزب و گروهی باشی برای ما عزیز و بزرگی.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش