سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 8790

صدای نهاوند:
مردم شهرستان نهاوند در ۳۸ امین بهار انقلاب اسلامی با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر حماسه تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی آفریدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، اینجا ایستگاه نهاوند، نگین انگشتری غرب کشور، شهری با تاریخ و تمدن هفت هزار ساله، دروازه ورود اسلام به ایران، شهر گروه ابوذر و شهری که برای اولین بار در کشور مجسمه شاه را سرنگون کرد. پیر و جوان، کوچک و بزرگ، زن و مرد حاضر شده‌اند تا سرمای زمستان استبداد بشکنند و با مشت‌های گره‌کرده، طاغوت را به بند کشند.مشت‌های رو به آسمان نه سرما می‌شناسد و نه سوز سرد بهمن‌ماه. دلگرم که باشی سرما بی‌تأثیر است.

و گیان مهد تمدن و افتخار نهاوند، امروز نوجوانان و جوانان دیار گیان گوی سبقت حضور را از پدران و مادران خود ربودند تا ثابت کنند که نوجوانان سال ۹۵ هم ادامه دهنده راه جوانان ۵۷ هستند.

اما شکوه وفاداری مردم شهر فیروزان و بخش خزل به انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن که با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمانهای انقلاب ، امام راحل و رهبری انقلاب تجدید پیمان نموده و وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند.

و در نهایت مردمان دیار برزول و بخش زرین دشت که بار دیگر و این بار زیر بارش برف و رحمت الهی با حضور حماسی در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پاسخی دندان‌شکن به تهدیدات دشمنان دادند و باشرکت گسترده خود سنگ تمام گذاشتند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروندایالت نهاوند گفت:

    زنده باد کل ایالت نهاوند با تمام شهرهایش./نهاوند شهر برترین اولین ها و مرکز ایالت غرب کشور

  2. میلاد نصرتی گفت:

    منم انقلابی ام همچون گروه ابوذرنهاوند.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش