دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 879

صدای نهاوند:

معاون فرماندار شهرستان نهاوند  به برپایی دو موکب پذیرایی از زوار اربعین حسینی با همکاری فرمانداری،اداره صنعت و معدن و تجارت، جهادکشاورزی، شهرداری، سپاه ناحیه نهاوند و نیروهای بسیجی و کمک های مردمی اشاره کرد و گفت: در این دو موکب از زواری که از مسیر نهاوند به سمت عتبات عالیات حرکت می‌کنند  و یا از زیارت عتبات عالیات به شهرهای خود بر می گردند پذیرایی می شود.

سیدرضا سلامتی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: در این دو موکب  که در میدان سیدالشهدا و جنب پارک کوثر نهاوند در مسیر رفت زوار به کربلا  و میدان پانزده خرداد در جنب میدان بارفروشی نهاوند در مسیر برگشت زوار کربلا برپا شده اند، روزانه از بیش از دو هزار زائر عتبات عالیات با چای، سوپ، شلغم، عدس پلو، آب میوه، خورشت، حلوا، پنیر در سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرایی می شود.

سلامتی گفت: این دو موکب از روز دوم صفر برپا شده اند و تا پایان روز ۲۱ صفر به فعالیت و پذیرایی خود از زائران حسینی ادامه می دهند.

وی ادامه داد: در این دو موکب بیش از ۱۰۰ مرد و زن تهیه اقلام پذیرایی از زوار اربعین  و پذیرایی از آنان را بر عهده دارند و دو مرکز مسجد شهرک شهید حیدری و مسجد جوانان(حسینیه شهید حیدری) برای اسکان زائران تجهیز شده اند.

معاون فرماندار شهرستان نهاوند ادامه داد:همچنیندر این دو موکب با نصب چادر محلی برای استراحت و اسکان موقت زوار در نظر گرفته شده است.

سیدرضا سلامتی با بیان اینکه طبق برنامه ‌ریزی انجام شده روزانه بیش از دوهزار نفر از زوار در این دو موکب پذیرایی می شوند، ‌ادامه داد: تا ۲ روز بعد از اربعین پذیرایی و خدمات ‌رسانی انجام می شود.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش