جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8785

فرماندار نهاوند خبر داد:

دهستان‌های نهاوند سالن ورزشی ندارند‌

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: در مراکز دهستان‌های نهاوند سالن‌های ورزشی احداث و تجهیز شوند چرا که این امر از مطالبات مردم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مسئولان نهاوند در سالن جلسات فرمانداری نهاوند برگزار شد گفت: در مرکز دهستان‌های نهاوند باید سالن‌های ورزشی احداث و تجهیز شوند و این از مطالبات مردم نهاوند است که امیدواریم با مساعدت وزارت ورزش این مهم محقق شود.

حمیدوند اظهار داشت: وجود سالن‌های ورزشی در مراکز دهستان‌های شهرستان نهاوند برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و برای پیشگیری از اعتیاد و سوق دادن جوانان و نوجوانان به سمت ورزش لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سه سالن ورزشی در مراکز دهستان‌های شهرستان نهاوند ساخته شده و یک سالن ورزشی نیز با ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار کلنگ‌زنی و در حال احداث و دو مرکز دهستان شهرستان نهاوند نیز فاقد سالن ورزشی هستند.

حمیدوند بیان کرد: برای احداث دو سالن ورزشی جدید در دو مرکز دهستان‌های شهرستان نهاوند به ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم که امیدواریم با موافت وزارت ورزش و جوانان این امر تحقق یابد و اعتبار مورد نیاز اختصاص یابد.

وی به ضرورت ساخت سالن ورزشی در روستای طائمه اشاره کرد و گفت: متأسفانه با توجه به اینکه آمار اعتیاد در روستای طائمه نهاوند بالاست ساخت یک سالن ورزشی در این روستا ضروری است و اهالی روستا نیز یک زمین برای ساخت این سالن اهداء کرده‌اند که امیدواریم مسئولان موبوطه با ساخت این سالن ورزشی موافت کنند و اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پروژه را اختصاص دهند.

حمیدوند اظهار داشت: در سال ۹۲ در شهرستان نهاوند ۴ هزار و ۳۸۴ نفر ورزشکار سازمان‌یافته وجود داشت و تا سال ۹۴ این تعداد تنزل پیدا کرد و در سال ۹۵ این تعداد به ۵ هزار و ۳۰۰ نفر رسید و خوشبتانه تعداد ورزشکاران شهرستان در سال ۹۵ افزایش داشته است.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: همچنین ورزشکاران شهرستان  نهاوند در سال ۹۵ تعداد ۱۲۷ مدال کسب کرده‌اند و در حال حاضر نیز  ۳۹ هئیت فعال در شهرستان نهاوند وجود دارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش