سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 8701

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند بر سیاست‌گذاری مدیریت شهری نهاوند در راستای دست‌یابی به توسعه پایدار تاکید کرد و گفت: رسیدن به توسعه پایدار اولویت اصلی شهرداری نهاوند است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، امیررضا یوسفیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری نهاوند دست‌یابی به توسعه پایدار را به عنوان یک هدف مهم در اولویت کاری خود قرار داده و در راستای دست‌یابی به این مهم سیاست‌گذاری‌های متعددی از جمله تمرکز بر اهداف، اتخاذ رویکرد مبتنی بر عقلانیت و انجام امور به نفع مردم را اتخاذ کرده است.

وی افزود: بهره‌گیری از اعتبار و منابع تخصصی و همچنین همکاری متقابل با ارگان‌ها از دیگر تدابیر مدیریتی شورای اسلامی شهر و شهرداری نهاوند بوده که این تدبیر، امور شهر را به سمتی مطلوب و منطقی هدایت کرده است.

یوسفیان تصریح کرد: اجرایی کردن تمهیدات موثر برای فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر، ارتقاء شاخص‌های اقتصادی، عمرانی، زیرساختی، مدیریتی با هدف افزایش میزان اثربخشی عملکرد شهرداری و جلب رضایتمندی مردم نیز از دیگر اقدامات این مجموعه مدیریتی می‌باشد که نقش موثری را در عرضه خدمات خرد و کلان به شهر و شهروندان داشته است.

وی عنوان کرد: شهرداری نهاوند به دنبال بروز رکود اقتصادی در کشور و جهت عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری، مولفه‌های اقتصاد مقاومتی را در همه سیاست‌ها و برنامه‌های کاری خود لحاظ کرده که به دنبال انجام آن نتایج ارزنده‌ای که به نفع شهر و شهروندان نهاوندی است حاصل می‌شود.

شهردار نهاوند تصریح کرد: بر این اساس این دستگاه تلاش کرد در پی جاری کردن موضوع اقتصاد مقاومتی به رغم وجود شرایط بحرانی مالی حاکم بر کشور، پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی را در سطح شهر اجرا و شروع کند.

یوسفیان بیان کرد: مدیریت شهری نهاوند تا کنون منابع خود را در راستای تحقق برنامه‌های توسعه‌ای و اجرای طرح‌های عمرانی تخصیص داده و ضمن تلاش برای ارتقاء تواتمندی‌های مدیریتی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های سازمانی بر انجام اموری که توسعه زیرساخت‌ها را در شهر ممکن می‌سازد، تمرکز کرده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروند نهاوند مدرن گفت:

    شهردار فعال و دلسوز نهاوند پس کی این میدان مرکزی زیرسازیش تمام می شودو همچنین تعریض بزرگراه شهری انجام می گیرد؟ مردم نهاوند مشتاق به دیدن المان بزرگ شهر هستند.لطفا شما مانند دیگران نه متوقف کنید نه نیمه کاره.تعجیل کنید.زنده باد شهردار یوسفیان.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش