جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8691

صدای نهاوند:
مدیر هنرستان شهید مطهری شهرستان نهاوند گفت: هنرستان شهید مطهری شهرستان نهاوند در سالتحصیلی گذشته موفق به کسب رتبه ممتاز مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت در سطح کشور شد.

محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: برنامه تعالی مدیریت یکی از طرحهای وزارتی است که سعی دارد با تکیه بر سند تحول بنیادین و نگاهی تعالی بخش و مدرسه محور شرایطی را بوجود آورد تا تمامی عوامل موثر در مدیریت بتوانند با استفاده از ظرفیتهای موجود با رویکرد برنامه محوری نسبت به تعیین برنامه های عملیاتی اقدام کنند.
ترکاشوند گفت: در سالتحصیلی گذشته هنرستان شهید مطهری نهاوند موفق شد در بین ۳۰ مدرسه مجری این برنامه در سطح شهرستان پس از ارزیابی های اولیه به مرحله استانی راه پیدا کرده و جزء ۱۸ آموزشگاه راه یافته به مرحله کشوری قرار گیرد.
وی افزود: در سال تحصیلی گذشته ۱۵ هزار مدرسه در سراسر کشور به عنوان مجری برنامه تعالی مدیریت قرار گرفتند که از این تعداد ۱۰۰ آموزشگاه در سراسر کشور حائز رتبه ممتاز بوده اند که هنرستان شهید مطهری نهاوند نیز در فهرست این مدارس بوده است .
مدیر هنرستان شهید مطهری شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه از بین مدارس ممتاز کشور نیز ارزیابی به عمل آمده گفت: از بین ۱۰۰ آموزشگاه ممتاز کشوری دراواخر تابستان سال جاری توسط دانشگاه فرهنگیان ، کارشناسان وزارت متبوع و استان نیز بازدید و ارزیابیهای لازم به عمل آمد و ۱۰ آموزشگاه به عنوان رتبه ممتاز متعالی معرفی شدند که هنرستان شهید مطهری نیز جزء این مدارس معرفی گردیده است.
محمد ترکاشوند افزود: این آموزشگاه که جزء مدارس هیات امنایی شهرستان نهاوند محسوب می شود موفق شده که با مدیریت خوب و شایسته و با بهره گیری از مشارکت تمامی عوامل و همچنین داشتن برنامه در همه زمینه ها زمینه های ارتقاء در این برنامه را به خوبی عملیاتی سازد.
ترکاشوند گفت: هنرستان شهید مطهری این شهرستان دو سال پیش نیز موفق شده بود که در نظام رتبه بندی هنرستانهای سراسر کشور رتبه برتر را بدست آورد .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروندنهاوند گفت:

    نهاوند شهر برترین اولین ها.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش