جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8685

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند به همراه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان و مسئول اداره راهداری شهرستان نهاوند از راهدار خانه گاماسیاب در محور نهاوند- نورآباد بازید كردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در این بازدید یک روزه از نزدیک در جریان وضعیت راهدارخانه گاماسیاب واقع در محور نهاوند-نورآباد قرار گرفت.

محمد رودباری طی نشست صمیمانه ای با راهداران فعال در منطقه ضمن تشریح وظایف راهداری، در زمینه چگونگی فعالیت , مسائل اعتباری, رفع مشکلات ، تکمیل تجهیزات مورد نیاز و لزوم آمادگی کامل نیروهای این راهدارخانه با آنان گفتگو کرد.

رودباری ضمن مذاکراتی با مسئول راهدارخانه تلاش انسان دوستانه راهداران را از خود گذشتگی دانست و عنوان کرد: با توجه به اهمیت راهداری و خدمات قابل ارائه در فصل سرما برای کاهش حوادث رانندگی و افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی ضروری است حداکثر تلاش خود را در انجام وظایف داشته باشند. 

وی  افزود: گردنه گاماسیاب ازگردنه های مهم استان در فصل زمستان است که یک راهدارخانه و چهار اکیپ در تمام ایام سال به ویژه در فصل زمستان با نمک پاشی و برف روبی به موقع سطح جاده ها علاوه بر برقراری ترافیک روان ، آمادگی کامل برای کمک رسانی به رانندگان و مسافرینی که از این محور عبور می کنند را دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در  پایان ضمن قدردانی از تلاش راهداران، کارکنان و عوامل اجرایی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نهاوند  بر تلاش مضاعف در فصل سرما تاکید نمود. 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. جاهواری علی گفت:

    ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت آقای رودباری و همکاران ایشان ، آروزی سلامتی برایشان مسئلت دارم. باعث افتخار بنده است که جناب رودباری از هم ولایتیهای ماست.

    • مهدی‌رودباری گفت:

      سلام.باتشکرازمهندس‌محمدرودباری‌که‌خدمات‌بزرگی‌درطول‌مدیریت‌خودبرای‌شهرستان‌نهاوندوزادگاهش‌انجام‌داده‌است.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش