سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 8636

صدای نهاوند:
در دومین روز از دهه مبارک فجر نمایشگاه عکس انقلاب روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره ارشاد اسلامی نهاوند گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار نهاوند در این آیین گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین پدیده قرن اخیر بود که اراده الهی در نابودی طاغوت و سلطه جویان تجلی یافت و نظام الهی در آن روی کار آمد.
کریم حمیدوند با بیان اینکه عظمت این کار برای نسل آینده باید به خوبی ترسیم شود و علل و عوامل پیروزی انقلاب برای آنان بازگو شود افزود: در این زمینه زبان هنر نقشی اثر گذار و بی نظیر دارد که می تواند رشادتهای یک مردم را به آیندگان منتقل کند.
وی از عکاسی به عنوان یکی از هنرهای اثر گذار یاد کرد و گفت: هنر عکاسی با توجه به تاثیرگذاری و ماندگاری نقش مهمی در انتقال میراث فرهنگی، افکار و اندیشه های ارزش مدار به نسل های آتی دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند نیز گفت: امروزه هنر در خدمت انتقال ارزشها به نسل جوان است و هنرمندان با احساس وظیفه ای که در این زمینه دارند با ظرافت رسالت خود را به خوبی انجام می دهند.
محمود مصباح افزود: در این نمایشگاه ۵۰ اثر عکاسی از انقلاب و صحنه های تظاهرات مردم نهاوند در سال ۵۷ و همچنین موضوع طبیعت در ابعاد ۵۰*۷۰ در محل دائمی نمایشگاههای این شهرستان به نمایش در آمده است.
وی ادامه داد: در ایام دهه فجر برنامه های فرهنگی و هنری مانند جنگ بزرگ فجر ، نمایشگاه کتاب ، برگزاری عصر شعر انقلاب ، تئاترو پخش فیلم اجرا می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش