شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 8573

صدای نهاوند:
سخنگو و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر نهاوند گفت: نصب المان شهدای گروه ابوذر نهاوند در میدان 15خرداد مصوبه شورای شهر ندارد.

صفی اله خرم آبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: مصوبه کارگروه کمیته فنی استانداری همدان و کارگروه شهرستانی پیگیری نصب المان شهدای گروه ابوذر نهاوند و خواسته خانواده های محترم این شهدا قابل احترام و اولویت است اما تصویب هر طرح در شورا تابع رای اکثریت اعضا است.

خرم آبادی گفت: اعضا شورای شهر نهاوند بر این باورند، میدان ۱۵ خرداد در ابتدای بزرگ راه کربلا و جنب ترمینال نهاوند واقع شده و ممکن است در آینده شاهد تحول و تغییراتی در این منطقه باشیم لذا در نصب المان شهدای گروه ابوذر در این میدان تجدید نظر شود.

وی ادامه داد: امیدواریم شهردار نهاوند با توجه به مصوبه شورا شهر با دعوت از خانواده های معزز این شهدا در جلسه ای با بررسی مجدد محل مناسب نصب این المان مشکل پیش آمده را حل و فصل کند تا بودجه این طرح به مرکز استان عودت داده نشود و شورای شهر نهاوند هم شرمنده خانواده محترم این شهدا نباشد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروندنهاوند گفت:

    اگر تونستید یه کار آینده نگرانه و طرح درست تو این شهر اجرا کنید؟؟؟ مثل همه کاراتون نصفه نیمه.کاراتون رو جمع و جور و تکمیل کنید.

  2. نهاوندي گفت:

    باید جلوی نصب این المان در این میدان گرفته شود به خاطر این که این میدان در اینده نزدیک یکی از شلوغ ترین میدان های نهاوند می شود و این جا به نظر من باید تقاطع غیر همسطح ساخته شود به جای این میدان و خرج ان چنانی ندارد و اگر خیرین و استانداری و فرمانداری به شهرداری کمک مالی کنند. و امیدوارم شورا و شهرداری به این مسئله که این جا به یک تقاطع غیر همسطح نیاز است توجه کنند و مثل ورودی همدان از سمت ملایر که پل ساخته شده و هم زیبایی دارد و هم کاهش ترافیک داشته و خوشبختانه اقای یوسفیان شهردار شهرمان در ساخت تقاطع های غیر همسطح با هزینه ی کم سابقه زیادی دارند.

    • محمدابراهیمی گفت:

      مشکل شهردار نیست حالا باید یکی ترس مسئولان نهاوند و شورا را برطرف کند که جرئت گفتن تقاطع غیر هم سطح .رو گذر و پل برقی عابر پیاده. داشته باشد.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش