جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8467

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت:اقتصاد مقاومتی مهمترين استراتژی نظام براي توسعه اقتصادي است که براي پيشبرد آن بايد با سرعت بيشتر و سازو کارهاي جديدتر پيش برويم .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح سه شنبه در همایش اقتصاد مقاومتی و کار آفرینی که در سالن شهید باهنر نهاوند برگزار شد اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی مهمترین استراتژی نظام برای توسعه اقتصادی است که برای پیشبرد آن باید با سرعت بیشتر و سازو کارهای جدیدتر پیش برویم .
کریم حمیدوند افزود: ایران کشوری مستقل در دنیاست که دارای ایده مستقل و ارزشهای اسلامی مصرح در قانون اساسی بر آمده از انقلاب اسلامی است که نمی تواند از آن چشم پوشی نماید و لذا استکبار جهانی به این دلیل با ما دشمنی پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه دشمن به واسطه این ایده مستقل و ارزشهای بر آمده از انقلاب اسلامی با ما مشکل دارد و نمی گذارد که ما به توسعه دست پیدا کنیم افزود: دشمنان ما برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب در عرصه های مختلف فشارهایی را بر ما تحمیل نموده و در این راستا تحریمهای ظالمانه ای را علیه ما به کار بستند که نگذارند انقلاب اسلامی به اهداف خود برسد.
وی افزود: امروز ما برای اینکه حرف حق خودمان را بزنیم و بتوانیم روی پایمان بایستیم باید در زمینه اقتصادی اتکا به خود داشته باشیم تا فشار دشمن نتواند برای ما ایجاد مشکل کند.
وی صدور فرمان اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری را ناشی از این ضرورت عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که اقتصاد مقاومتی به شکل فرماندهی و پایگاهی پیش برود تا بتوان با سرعت بیشتر و ساز و کارهای بهتری به اهداف مورد نظر دست پیدا کرد .
فرماندار نهاوند به لزوم اصلاح قوانین از سوی مجلس شورای اسلامی برای دستیابی به اهداف مورد نظر اشاره کرد و گفت: یکی از مواردی که ممکن است اجرای اقتصاد مقاومتی را باکندی روبرو سازد بحث قوانین دست و پاگیر گذشته است که در این زمینه لازم است مجلس شورای اسلامی از طریق بررسی و تغییر در قوانین شرایط کار را برای پیشبرد امور فراهم سازد.
حمیدوند در ادامه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای قطع ارتباط با دنیا نمی باشد افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای قطع ارتباط با دنیای خارج نیست زیرا برای توسعه صادرات و ارز آوری محصولات تولیدی داخل کشور نیازمند ارتباط و تعامل با دنیا می باشیم و قطع رابطه با جهان ما را از این هدف دور می سازد.
وی به اقدامات دولت برای ایجاد تعامل با دنیا اشاره کرد و گفت: با درایت و تدبیر دولت و هدایت های مقام معظم رهبری تحریمهای ظالمانه دشمن شکسته شد و علاوه بر اینکه توانستیم به حقوق حقه خود دست پیدا کنیم شرایط لازم برای تعامل با دنیا نیز فراهم گردید.
وی به نقش برجام در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: برجام تکمیل کننده اقتصاد مقاومتی است که با فراهم آوردن زمینه برای سرمایه گذاری و همچنین تبادل تجاری فرصتهای جدید شغلی را برای تولید کنندگان ایجاد کرده است .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش