شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 8323

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند از جمع آوری نخاله های ساختمانی سطح شهر نهاوند خبر داد و افزود: شهروندان نهاوندی برای جمع آوري و پاكسازي هرگونه نخاله در سطح شهر با سامانه 137 تماس بگیرند.

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر جمع آوری نخاله های ساختمانی در معابر اصلی و فرعی به معضل جدی برای این شهر تبدیل شده است،افزود:شهرداری نهاوند اقدام به گشت های متعدد ساختمانی در ساعات مختلف برای جلوگیری از تخلیه هرگونه نخاله در سطح شهر نموده و در صورت مشاهده اقدام به جمع آوری و پاکسازی این نخاله ها از سطح شهر می نماید.

یوسفیان گفت: شهروندان نهاوندی چنانچه هرگونه تخلف در این زمینه را مشاهده کردند با سامانه ۱۳۷ شهرداری نهاوند تماس گرفته تا شهری عاری از هرگونه نازیبایی داشته باشیم.

ویگفت: متاسفانه برخی شهروندان با عدم رعایت توصیه ها و اخطارها، اقدام به دپوی خاک و نخاله در برخی زمین های رها شده و برخی معابر در سطح شهر می کنند که این امر علاوه بر ایجاد خطرات بهداشتی و زیست محیطی، موجب چهره زشت و نازیبایی در این اماکن می شود .

وی با اشاره به اینکه محیط شهری نباید به محل تخلیه نخاله های ساختمانی و پسماندها تبدیل شود، افزود: از شهروندان تقاضا داریم به منظور حفظ بهداشت محیطی و پاکیزگی شهر از تخلیه هرگونه نخاله و پسماندی در زمین های خالی سطح شهر جداً خودداری کنند، زیرا این موضوع آسیب های بهداشتی زیادی برای شهروندان به دنبال دارد .

شهردار نهاوند تصریح کرد: شهرداری سالیانه هزینه قابل ملاحظه ای را صرف پاکسازی نخاله هایی می کند که  چهره شهری را  زشت می کند که رعایت این مسئله از سوی مردم و تخلیه نخاله در اماکن مجاز پیش بینی شده علاوه بر اعطای زیبایی به سیمای شهر از اتلاف هزینه هایی که باید در عمران و آبادانی شهر هزینه شود نیز جلوگیری می کند .  

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شروین نهاوند مدرن گفت:

    زمانی که نهاوند چندین سال شهردار نداشت مردم بافرهنگ نهاوند زباله ها خودشان جمع می کردند و شهر نهاوند تمیز بود حالا که یک شهردار دلسوز هم آمده مطمئن باشید علاوه بر تمیزی زیباهم میشود.دورود بر بافرهنگ ترین مردمان ایران

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش