شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 8213

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند پس از ساماندهی دست‌فروشان و احداث مکان‌های مشخص برای استقرار و تمرکز آن‌ها، شهر نهاوند دیگر جای دست‌فروشان نیست.

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: دیدگاه شورای شهر و شهرداری نهاوند با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه و وابسته بودن اقتصاد خانواده‌های دست‌فروشان به فعالیت آن‌ها در گوشه و کنار شهر، حذف نکردن دست‌فروشان است.

یوسفیان بابیان اینکه با ساماندهی و متمرکز کردن دست‌فروشان علاوه بر اینکه سیما و منظر شهری ساماندهی می‌شود، امرارمعاش دست‌فروشان نیز با مشکل مواجه نمی‌شود، افزود: باید با ایجاد مکان‌هایی در نقاط مشخصی از سطح شهر ساماندهی دست‌فروشان در برنامه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: بااین اقدام هرگونه دست‌فروشی و دوره‌گردی در دیگر نقاط شهر ممنوع و واحد کنترل و نظارت شهرداری نیز در این زمینه قاطعانه با متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی عنوان کرد: پس از ساماندهی دست‌فروشان و احداث مکان‌های مشخص برای استقرار و تمرکز آن‌ها، تبلیغات شهری برای برخورد قاطع با دست‌فروشان و اطلاع‌رسانی به دست‌فروشانی که از این موضوع تبعیت نکنند، آغاز می‌شود چراکه با این ساماندهی، شهر نهاوند دیگر جای دست‌فروشان نیست.

یوسفیان عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط مجموعه مدیریت شهری نهاوند تاکنون اقدامات مطلوبی درزمینهٔ جمع‌آوری دست‌فروشان و وانت‌بارها از سطح شهر انجام‌شده و این معضل به کمترین میزان خود رسیده است.

وی گفت: شهرداری با تلاش حوزه‌های ذی‌ربط این دستگاه بر آن است تا با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال با ساماندهی دست‌فروشان، معضلات شهری را در این زمینه به حداقل برساند و رضایتمندی شهروندان را بیش‌ازپیش کسب کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروند درجه 1نهاوند گفت:

    تو همه جای دنیا و شهر های دیگه دستفروش نه.ولی کسی که کسب و کاری داره و تا شبها داره کارمیکنه تو این سرما رو جمع نمی کنند.نه اینکه منظورم بوتیک و کفش فروشی بازکنه.پاینده باش شهر مدرن نهاوند.و بزرگانش.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش