جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8185

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با بیان اینکه 9 دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب و کشور ایران است گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 9 دی تبعیت و اطاعت از ولایت فقیه را در عمل اثبات کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح پنج شنبه در مراسم  یادواره ۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند و گرامیداشت سالروز حماسه غرورآفرین ۹ دی در مصلی امام خمینی(ره) گفت: حماسه ۹ دی نشان دهنده وحدت ملت ایران وهمبستگی حول محور ولایت فقیه است که این مهم تأثیر به سزایی در انقلاب اسلامی دارد که کمترین آن مصون ماندن انقلاب و نظام در مقابله با  اغتشاشات و توطئه های دشمنان  وبزرگترین آن حفظ اسلام و آرمانهای والای آن است.

حمیدوند با بیان این که مردم شهید پرور ایران اسلامی همیشه پایآرمانهای خود با امام وشهیدان ایستاده وتا آخرین قطره خون خود از آن دفاع خواهند کرد افزود: ملت ایران هرگز اجازه نخواهد داد که مملکت اسلامی به دست فتنه گران، رژیم صهیونیستی وآمریکا قرار بگیرد.

وی ادامه داد: آثار و برکات انقلاب اسلامی امروز در تمام دنیا قابل‌رؤیت است و اسلام امروز ایران استکبارستیز و ظلم‌ستیز است.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در انقلاب اسلامی چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه شود تا انقلاب اسلامی ایران را به دنیا بشناسانیم ،یکی از این نکات اسلامی بودن انقلاب است و همچنین مردمی بودن خصوصیت دیگر آن است .

کریم حمیدوند با تاکید بر لزوم تبعیت از ولایت فقیه بیان داشت: زیر چتر ولایت فقیه بودن و جهان شمول بودن نیز از خصویات ویژه انقلاب اسلامی ایران است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش