جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8157

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: حداقل مجازات در مورد سران فتنه بحث حصر خانگی، ممنوع‌التصویر بودن و ممنوع‌الخروجی آن‌هاست.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدانبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، سردار غلامعلی ابوحمزه پیش از ظهر پنج‌شنبه در یادواره ۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند و گرامیداشت سالروز حماسه غرورآفرین ۹ دی، گفت: ۹ دی یوم‌الله دیگری به یوم‌الله‌های ایران اسلامی افزود.

وی بابیان اینکه امروز باید کالبدشکافی جریان فتنه ۸۸ و نقش ۹ دی در این مسئله برای نسل جوان تبیین شود، گفت: مقام معظم رهبری روزهای گذشته فرمودند که بحث فتنه را باید به شکل عمیق مورد وارسی قرار دهیم تا هرچه بیشتر موجب شناخت و آگاهی جامعه شود و بتوانیم رسالت خود را در جبهه‌های مختلف انقلاب اسلامی انجام دهیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بابیان اینکه اگر بخواهیم حرکت‌های دشمن را در داخل و خارج کشور موردبررسی قرار دهیم باید به استراتژیک و راهبری دشمنان دقت کنیم، افزود: اولین راهبرد دشمن در منطقه غرب آسیا موضوع براندازی است که در دستور کار دشمن بوده و هست.

وی با اشاره به اینکه این راهبردها در مکان و زمان‌های مختلف متفاوت است، اظهار داشت: نباید جامعه تحت تأثیر تاکتیک‌های دشمن قرار گیرد چراکه هیچ فرقی بین زمان رئیس‌جمهوری اوباما، بوش و رئیس‌جمهور آینده آن‌ها ترامپ و گذشته وجود ندارد و تنها فرد عوض می‌شود.

سردار ابوحمزه بابیان اینکه این‌ها نیروهای لابی صهیونیست‌ها هستند و اهداف آن‌ها را به‌پیش می‌برند، گفت: هرکس با هر نامی از دموکرات‌ها و جمهوری‌خواه‌ها قدرت در آمریکا را به دست بگیرد بحث براندازی که یکی از اهداف مهم آن‌ها است مورد پیگیری و پیاده‌سازی قرارمی گیرد.

وی ادامه داد: چیزی که امروز استکبار هم چنان در ایران اسلامی به دنبال آن است تغییر رفتار جمهوری اسلامی است و به دنبال این هستند که سیرت و محتوی جمهوری اسلامی را از بین ببرند اما صورت آن را حفظ کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان بابیان اینکه آمریکا و استکبار جمهوری اسلامی چون جمهوری اسلامی پاکستان برای ایران خواهان هستند، عنوان کرد: آن‌ها از کمک‌های ایران به ملت مظلوم جهان، استکبارستیزی، ایستادگی در برابر ظلم بیم دارند و می‌خواهند این مهم را تغییر بدهند و اسلامی آمریکایی شکل دهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بحث بعدی که آمریکا آن را دنبال می‌کند تغییر ماهیت ایران اسلامی است، گفت: آن‌ها می‌خواهند ما محتوای نام اسلام و دین را نداشته باشیم.

سردار ابوحمزه گفت: بحث براندازی که در دستور کار دشمن است توسط سلطه گران با محوریت آمریکا در دهه ۸۰ میلادی در کشور چک تجربه شد و سنگ بنای انقلاب مخملی گذاشته شد.

وی با اظهار به اینکه کسانی که از بکار بردن واژه فتنه طفره می‌روند را باید شناخت، گفت: چرا برخی افراد و جریان‌ها و برخی روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها و فضای مجازی به‌هیچ‌عنوان به ۹ دی نمی‌پردازند!؟ چرا امروز برخی ساکتین فتنه هستند و با سکوت خود موجب می‌شوند دشمن دل‌شاد شود و آب به آسیاب آن‌ها می‌ریزند.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان با اشاره به نقش کلیدی روشنفکران و روحانیون در راستای روشنگری این مسائل در جامعه، گفت: استکبار جهانی با سه هدف کلی نفوذ، استحاله و براندازی در حال فعالیت است.

وی بابیان اینکه نفوذ و استحاله در دوران اصلاحات در کشور انجام‌شده است، گفت: افراد سران فتنه و ساکتان فتنه از چندین سال قبل با برنامه‌ریزی‌های استکبار آموزش‌های موردنیاز را در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس طی کردند و با پول‌های آن‌ها فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ را رقم زدند.

سردار ابوحمزه بابیان اینکه برخی از این سران فتنه با ملک عبدالله پادشاه عربستان دیدار داشته و از او پول گرفتند، اظهار کرد: سال ۸۷ رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امیرکبیر فرمودند که اگر دشمنان نظام سیرت انقلاب را بزنند از صورت انقلاب کاری ساخته نیست، سال ۸۸ همین سران فتنه نشستند و قبل از اینکه انتخاباتی صورت بگیرد و رأی به صندوق‌ها ریخته شود بحث تقلب را راه انداختند و دیدیم که هرکس پای صندوق رأی می‌آمد و ساکت فتنه بود بابیان اگر تقلب نشود رأی می‌داد.

سردار ابوحمزه گفت: سناریوی دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط برخی عوامل خودفروخته داخلی اجرا می‌شد که خود را یار امام و انقلاب می‌دانند.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان با اشاره به اینکه امروز چرا عده‌ای که دم از انقلابی بودن و همراه امام بودن می‌زنند مواضع خود را شفاف بیان نمی‌کنند و چرا به سخنان رهبری در خصوص این فتنه و فتنه گران توجه نمی‌کنند!؟ ادامه داد: چرا فتنه گران ابراز ندامت و پشیمانی نمی‌کنند!؟

سردار ابوحمزه بابیان اینکه چرا برخی آقایان در این استان پیامی به این مناسبت ندادند، گفت: وقتی هم ما می‌خواهیم این مسائل را روشن گری کنیم می‌گویند نمی‌خواهد، به صلاح نیست.

وی گفت: چرا در دورانی که آن آقا رئیس‌جمهور بود تقلب نبود، نظام خوب بود و همه‌چیز بر وقف مرادشان بود اما وقتی مردم دست رد به سینه آن‌ها زدند رهبر، مردم انقلاب و همه بد شدند؟ اسم خود را یار امام می‌نامند و به آرمان و اهداف امام پشت می‌کنند!؟

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه بابیان اینکه خواص بی‌بصیرت مردود شدند چون انقلاب را تا پرتگاه سقوط بردند، تأکید کرد: مردم آگاه ما در مقابل بی‌حرمتی این افراد خائن به‌نظام، اسلام، انقلاب و امام حسین (ع) سکوت نکردند و نهایتاً ۹ دی ۸۸ با حضور حماسی و انقلابی خود این فتنه و توطئه را خاموش کردند.

وی به شرایط کنونی و توطئه‌های استکبار به سرکردگی آمریکا، انگلیس و اسرائیل که می‌خواهند به اشکال مختلف در مقابل جمهوری اسلامی بایستند اشاره کرد و گفت: باید تبیین جریان فتنه، سران فتنه و ساکتان فتنه را با تمام زوایای آن مدنظر داشته باشیم.

سردار ابوحمزه بابیان اینکه با عبرت گیری از جریان فتنه اکنون نقش ما حفظ انقلاب و نظام در برابر استکبار و توطئه‌های آن‌هاست، به اظهارنظر از سوی برخی افراد در خصوص رفع حصر سران فتنه اشاره کرد و ضمن ابراز تأسف از وجود چنین دیدگاه و تفکری، ‌یادآور شد: حداقل مجازات در مورد سران فتنه بحث حصر خانگی، ممنوع‌التصویر بودن و ممنوع‌الخروجی آن‌هاست.

وی به دلسوزان و حامیان سران فتنه اشاره کرد و افزود: افراد و اشخاصی که به اشکال مختلف برای سران فتنه دلسوزی کرده و مطرح می‌کنند این افراد مظلوم واقع‌شده‌اند و حق آن‌ها حصر، ممنوع‌التصویری و ممنوع‌الخروجی نیست؛ اگر آگاه نیستند باید آن‌ها را آگاه کرد، اما اگر آگاهانه از سران فتنه حمایت می‌کنند بدانند آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و به ارزش‌های اسلام و انقلاب خیانت می‌کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. bahis siteleri گفت:

    perfect

    thank you for a very good article

  2. madridbet گفت:

    حصر خانگی، ممنوع‌التصویرو ممنوع‌الخروج بودن حداقل مجازات سران فتنه است | پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند

    https://hioki.asia/may-kiem-tra-day-cap-tenmars-tm-904/

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش