جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8112

صدای نهاوند:
رئیس شورای اسلامی شهر فیروزان با بیان اینکه هدفم صرفه و صلاح شهرداری فیروزان است گفت: محقق نشدن خواسته های اعضای شورا، دلیل عزل من است.

احد خزایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: متاسفانه اعضا شورای اسلامی شهر فیروزان با توجه به نامه شماره ۴/۵۸۷/۴ش مورخ ۹۵/۱۰/۷ اقدام به عزل من از ریاست شورای شهر فیروزان کرده اند.

خزایی با بیان اینکه اعضا شورای اسلامی فیروزان درخواست های از من بعنوان رئیس شورا دارند که صرفه و صلاح شهرداری در آن منظور نشده و این درخواست ها با مخالفت من مواجه شده است؛ گفت: اعضا شورا به دلیل محقق نشدن خواسته های خود تصمیم به عزل بنده گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه، هیچ دلیل و منطقی مبنی بر عزل اینجانب وجود ندارد افزود: عزل رئیس شورای شهر در حیطه اختیارات اعضا شورانمی باشد.

رئیس شورای شهر فیروزان ادامه داد: آیا اگر رئیس شورا با نامه های که منافع شخصی اعضا و عدم صرفه و اصلاح شهرداری در آن محرز باشد، مخالفت کند باید تصمیم به عزل او گرفته شود؟ آیا امانتداری و پاسداری از اموال شهرداری و منافع عمومی، ضعف عملکرد رئیس شورا محسوب می شود؟

احد خزایی در پایان بیان داشت: فقط نوشتن یک نامه به فرمانداری مبنی بر عزل رئیس شورا نمی تواند محقق شود، بلکه نظر کمیته انطباق و فرماندار شهرستان نهاوند نتیجه این موضوع را مشخص می کند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. رسول منقچی گفت:

    متأسفانه اینطور موارد زیاد است
    امیدوارم فرماندارمحترم نهاوند نظرنهایی خود رااعلام فرمایند، درفیروزان جای شهید حاج علیمرادسلگی خالی است، بنده افتخاردارم که درسالروز عملیات کربلای ۴و۵ درخدمت ایشان بودم.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش