جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8084

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند خبر داد:

۶۰ واحد نانوایی متخلف نهاوند به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

صدای نهاوند:
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۱۵۶ مورد بازرسی از نانوایی‌های شهرستان نهاوند صورت گرفته است، گفت: در این راستا ۶۰ واحد نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، مجتبی رضایی با اشاره به اینکه از این تعداد تخلف ۲۵ مورد مربوط به کم‌فروشی نانوایی‌ها و ۳۵ مورد نیز به دلایل اعتراض به نحوه خدمات‌رسانی نانوایی‌ها، تعطیلی زودهنگام، رعایت نکردن ساعت کار، عدم پخت نان و کیفیت پایین نان بوده است، افزود: ۲۰۶ نانوایی در شهرستان نهاوند فعالیت می‌کنند که ۱۲۴واحد آن‌ها شهری و ۸۲ واحد روستایی هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند ادامه داد: نظارت بر نانوایی‌های روستایی در بخش‌ها از طریق دهیاری‌ها انجام می‌گیرد و از طریق بخشداران به این اداره برای بررسی و پیگیری ارجاع داده می‌شود.

وی آمار تفکیکی نوع نانوایی‌های نهاوند را  ۱۰۸ واحد لواشی، ۷۱ واحد سنگک، ۱۹ واحد بربری، ۶ واحد فانتزی و ۲ واحد نان تافتون عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۱۵۹ واحد سهمیه یارانه‌ای دریافت می‌کنند و ۴۷ واحد دیگر به‌صورت آزاد آرد خود را خریداری می‌کنند.

۲۰ درصد نانوایی‌های نهاوند آزاد پز هستند

رضایی با اشاره به مشکلات عدیده نانوایی‌های آزاد پز در شهرستان بیان کرد: در خصوص افزایش و تک‌نرخی شدن قیمت نان در شهرستان نهاوند تاکنون تصمیمی اتخاذ نشده است.

وی بابیان اینکه ۲۰ درصد نانوایی‌های شهری در شهرستان نهاوند آزاد پز هستند، اظهار کرد: این نانوایی‌ها بیشتر در خیابان‌های اصلی و در مناطقی قرارگرفته‌اند که ساکنان آن دارای تمکن مالی هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند با اشاره به اینکه تمامی نانوایی‌های بربری و تعدادی از نانوایی‌های سنگکی شهری در شهرستان نهاوند آزاد پز شده‌اند، گفت: هیچ‌کدام از نانوایی‌های لواشی در شهرستان به‌صورت آزاد نان پخت نمی‌کنند.

وی تأکید کرد: طرح تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی‌های شهرستان نهاوند در حال اجراست و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در سطح نانوایی‌های شهرستان با تلفن ۱۲۴ موضوع را در میان بگذارند تا در اسرع وقت بازرسان ما پیگیری و برخورد لازم را انجام دهند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش