دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 8076

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: مدیر و کارمند حق ندارد برخوردی خارج از شئونات با ارباب رجوع داشته باشد و البته این مهم امری دو طرفه می باشد که لازم است از سوی ارباب رجوع هم مد نظر قرار گیرد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز شنبه در ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: دهه فجر فرصت جشن و شادی دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی است و باید برنامه های ستاد با رویکرد امید آفرینی برای اقشار مختلف در جامعه همراه باشد و موجب تحکیم وحدت در جامعه شود.
وی با بیان اینکه وحدت و همدلی نیاز و ضرورت امروز جامعه است، اظهار کرد: محتوای برنامه های دهه فجر باید به گونه ای باشد که علاوه بر اینکه امید و نشاط را در بین مردم زنده نگه می دارد باعث هم افزایی و همگرایی ملی در سطح جامعه گردد.
وی گفت: برای اجرای برنامه های دهه فجر و به ویژه سخنرانی در مراکز آموزشی و دانشگاهها از شخصیتهای فرهنگی ، روحانیون و امام جمعه شهرستان بیشتر بهره گرفته شود.
وی اظهار کرد: زنان نقش مهمی در عرصه های مختلف اجتماعی و به ویژه پیروزی انقلاب اسلامی داشتند که باید این نقش در دهه فجر بازخوانی شود تا باعث خودباوری بیشتر زنان کشور مان گردد.
وی گفت: تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با او همواره مورد تاکید می باشد که در این ایام این مساله می تواند اثر گذاری بالایی داشته باشد لذا کسی حق ندارد برخوردی خارج از شئونات با ارباب رجوع داشته باشد و البته این مهم امری دو طرفه می باشد که لازم است از سوی ارباب رجوع هم مد نظر قرار گیرد .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش