شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 8073

صدای نهاوند:
شهرداری نهاوند با هدف بالا بردن زیبایی شهر و بحث منظر آرایی با روشی اصولی اقدام به کاشت درختانی مقاوم به آبیاری نموده است که این اقدام می تواند جلوه ای خاص به چهار فصل سال بدهد.

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند  با اشاره به غرس نهال توت تزیینی( ریشه پر ) و درختچه توری در رفیوژ وسط درب شهرداری خاطر نشان کرد: این شهرداری به دنبال توسعه و گسترش فضای سبز در کل محدوده شهر است تا کلیه شهروندان از نعمت فضای سبز به صورت یکسان بهرمند شوند.

یوسفیان گفت: انتخاب گونه های مقاوم به کم آبی و پالاینده هوا و با بالارفتن سرانه فضای سبز و کاشت درختان می تواند یکی از راه های مناسب جهت مقابله با معضلات شهری باشد .

وی با اشاره به اجرای عملیات لوله گذاری رفیوژ درب شهرداری برای آبرسانی بهتر گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و تحقیقات علمی و اصولی توسط کارشناسان اجرایی این مجموعه مقرر شده است در عملیات درختکاری امسال گیاهانی انتخاب شوند که اغلب دارای نیاز آبی کم باشند.

شهردارنهاوند با بیان اینکه کاشت نهال در سطح شهر از اسفند ماه سال جاری آغاز که این اقدام باعث زیبایی شهری می شود افزود: در حال حاضر در سطح شهر نیروهای زحمت کش فضای سبز در حال شاخه زنی درختان خیابان سعدی(قیصریه) به منظور دید بهتر دوربین های مدار بسته و هم چنین تولید قلمه های رز سفید،هفت رنگ،مینیاتور،زرشک و… هستند.

امیررضا یوسفیان با اشاره به اقداماتی از جمله نظافت و پاکسازی پارک کوثر،شاخه زنی،نظافت و پاکسازی رفیوژ وسط بلوار کربلا،امام حسین،سردار امیدی، شاهد و… گفت: به منظور آبدهی بهتر مسیر کمربندی(عارف تا میدان ۱۷ شهریور)در رفیوژ کنار در حال خاکبرداری برای آبرسانی بهتر در حال ایجاد آبخوره مناسب برای درختان به همت واحد فضای سبزمی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به کاشت ۵۰۰ اصله نهال از ابتدای سال تاکنون در سطح شهر تصریح کرد: این نهال ها شامل اقاقیا،چنار،توت تزیینی،افرا و… می باشد که کاشت این نهال ها تاثیر قابل ملاحضه ای را در ریه های تنفسی شهر دارند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروند گفت:

    واقعا باید از شهردار خوب نهاوند و رئیس شورای شهر و اعضای شورای شهر تشکر کرد به خاطر تعریض خیابان پیروزی این کار به قول اقای مسعود رضی ریاست شورا تحولی عظیم در بافت نهاوند است و کلنگ این پروژه را شورا شهرداری زده است و امیدوارن تا شریعتی ادامه یابد

  2. نهاوند بیوتی گفت:

    دیدید اگر هر کسی برای نهاوند کار کند نهاوند هم توسعه و پیشرفت پیدا می کند و هم زیبا می شود.تشکر یوسفیان . حمیدوند و بهرام نیا مثلث قدرت نهاوند/ایالت نهاوندزیبا

  3. ناون سیتیزن گفت:

    از لامپ ها و روشنایی های نوین و شیک استفاده کنید.تشکر شهردار یوسفیان.

  4. حیدری گفت:

    چه دردی از ترافیک شهر دوا میکنه .اول باید وضعیت عقب نیشینی مغازه های بر خیابان پیروزی تا ابوذر مشخص شود بعد بیان خیابان پیروزی بزر گ کنن این که پیادرو کوچیک کنن هنر نیست ًُنهاوند بی در پیکر یه کم از شهر های اطراف یاد بگیرن.به نطر من باید مرکزیت تجاری یا پزشکی شهرو تغیر بدن تا یه کم از بار ترافیک کم بشه

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش