دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 8053

فرمانده پلیس‌راه نهاوند خبر داد:

۴۱ تن طی ۹ ماه گذشته در جاده های نهاوند کشته شدند

صدای نهاوند:
فرمانده پلیس‌راه نهاوند با اشاره به آمار تصادفات جرحی و فوتی طی ۹ ماه ابتدایی سال جاری، گفت: متأسفانه از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۱ نفر در محورهای نهاوند جان باختند درصورتی‌که این آمار در سال گذشته و در ۱۲ ماهه ۴۱ نفر بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، سرگرد حمزه طائفی ظهر پنج شنبه در چهارمین جلسه شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهرستان نهاوند، گفت: متأسفانه علل اصلی در تصادفات محورهای نهاوند مناسب نبودن زیرساخت‌ها در این شهرستان است.

وی با اشاره به حادثه‌خیز بودن محورهای نهاوند به فیروزان، سه‌راهی شهرک در محور نهاوند فیروزان، سه‌راهی فارسبان، محورهای روستایی فیروزان، کهریز سلیم و صلاح‌الدین، محور نهاوند نورآباد و نهاوند آورزمان گفت: متأسفانه محور نهاوند فیروزان محوری روستایی است اما امروز با حجم ترددهای بسیار از آن به‌عنوان محور اصلی استفاده می‌کنیم که نیازمند اصلاح و ساماندهی است.

فرمانده پلیس‌راه نهاوند با اشاره وجود برخی کمبودها در محورهای اصلی و روستایی شهرستان گفت: کاهش و ساماندهی این نقاط به کاهش تصادفات کمک می کند.

وی با اشاره به نامناسب بودن پایش تصویری محورهای اصلی شهرستان گفت: متأسفانه پایه ها نصب‌شده اما دوربینی دیده نمی‌شود که این مسئله نیز نیازمند پیگیری است.

سرگرد طائفی با اشاره به آمار تصادفات جرحی و فوتی طی ۹ ماه ابتدایی سال جاری، گفت: متأسفانه از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۱ نفر در محورهای نهاوند جان باختند درصورتی‌که این آمار در سال گذشته و در ۱۲ ماهه ۴۱ نفر بوده است.

وی در خصوص تصادفات جرحی سال جاری نیز، گفت: طی ۸ ماهه گذشته در شهرستان نهاوند ۱۲۶ نفر در تصادفات مجروح شده‌اند که نسبت به سال گذشته ۱۸ نفر به این آمار  اضافه‌شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش