دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 798

صدای نهاوند:

معاون عمرانی استانداری همدان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و برنامه ریزی های لازم استان همدان آمادگی لازم برای مقابله با بحران های احتمالی فصل سرما را دارد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، محمود عراقی شامگاه چهارشنبه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان همدان افزود: با قوت به دنبال رفع کمبودها برای حل مشکلات استان هستیم چرا که با توجه به اطلاعاتی که بر اساس دمای هوا در سالجاری داده شده است باید اقدامات لازم را برای برخورد با مشکلات احتمالی انجام داد.
وی با بیان اینکه همیشه باید برنامه ها برای بدترین شرایط تنظیم شود ادامه داد: برای مقابله با ناهنجاری های اقلیمی همیشه باید در حالت آماده باش بود تا در صورت مواجه با آن اتقاق با مشکل روبرو نشویم.
وی اضافه کرد: در همه موارد شرایط پیچیده شده است و مدیریت ها نیز باید متناسب با این پیچیدگی شرایط علمی تر شود.
وی افزود: همدان با مدیران خوبی که در اختیار دارد آمادگی مقابله با شرایط سخت را دارد.
عراقی با اشاره به نقش همدان به عنوان گذر گاهی برای زائران کربلای معلی اظهار کرد: اقدامات خوبی برای خدمت سرانی به زائران حسینی در همدان شکل گرفته است که امیدواریم با این اقدامات بتوان میزبان خوبی برای این زائران بود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان نیز در این شورا گفت: اداره کل راه و شهر سازی از ادارات و سازمان هایی است که در فصل زمستان وظیفه بازگشایی راه ها را دارد.
محمد رودباری افزود: عمده ترافیک جاده های استان در فصل زمستان ترافیک ناشی از ماشین های عبوری است که به خاطر فاصله کوتاه استان تا پایتخت مسافران جاده های همدان را به عنوان محل گذر انتخاب می کنند.
وی بیان کرد: ۳۴ پایگاه راهداری هم اکنون در گردنه های صعب العبور استان مستقر است و هشت راهدارخانه و ۲۹۲دستگاه نمک پاش و برف روب در این پایگاه ها وجود دارد.
وی اضافه کرد: ۵۶۱ نفر نیز در طرح راهداری زمستانی به کار گرفته شده و حدود ۹ دستگاه نیز در سالجاری به این تعداد دستگاه ها افزوده شده است.
وی تصریح کرد: در سالجاری ۱۰ هزار تن نمک نیز خریداری و به اندازه کافی سوخت، تجهیزات و مواد غذایی برای استفاده نیروهای مستقر در این پایگاه ها ذخیره شده است.
رودباری ادامه داد: مرکز مدیریت راه های استان ۲۴ ساعته وضعیت راه استان را نظارت کرده و از طریق تلفن گویای ۱۲۴ این وضعیت را به اطلاع افراد می رساند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش