سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 7955

صدای نهاوند:
وقتی یک خبرنگار به همت دهیاری خیرخواه، و معاون فرمانداری دلسوز به همراه جمعیت هلال احمر کمر همت میبندند تا خانواده ای که منزلشان در روستای دهه سرخه نهاوند در آتش سوخته را کمک کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند؛ روز پنج شنبه گذشته پیامی در گروه و کانال تلگرامی صدای نهاوند  پخش شد که مضمونش این بود: ” خانه ای در روستای ده سرخه از توابع بخش مرکزی نهاوند آتش گرفت و همه وسایل آن خانواده از بین رفت، و آنان دیگر هیچ وسیله ای در بساط زندگی ندارند‌.و فیلم و تصاویر خاکستر شده این منزل مسکونی در فضای مجازی قرار گرفت.

photo_2016-12-17_23-55-04

بعد از خواندن این خبر توسط مسئولان و مطلع شدن آنها از این حادثه تلخ با پیگیری مراد مومیوند دهیار روستای ملوسان و مراد سیاوشی دهیار روستای ده سرخه با همکاری سیدرضا سلامتی معاون فرماندار و محمد تقی شهیازی رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند، مقداری لوازم واثاثیه اولیه مورد نیاز ، مقداری مواد خوراکی، یک چادر و چراغ والر  به همراه ۱۰ تخته پتو و موکتبه این خانواده کمک شد تا در سرمای فعلی جان پناهی موقت برای آنها احداث شود.

photo_2016-12-18_00-10-53

امیدواریم مردم همیشه دلسوز و فداکار نهاوند نیز اینبار هم مانند گذشته به همراه مسئولان وارد میدان شوند و برای کمک به احیا زندگی این خانواده نیازمند که همه چیزی آنها در آتش سوخته است پیشقدم شوند.

پایگاه خبری صدای نهاوند نیز بعنوان پل ارتباطی بین خیرین نیک اندیش و فداکار حاضر است کمک های مردمی را به این خانواده نیازمند و حادثه دیده برساند.

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. حجت گفت:

    من از پنج شنبه خبر های مربوط به این حادثه تلخ را پیگیری می کنم ، در همین سایت می خواستم از آقای حسین صادقی ، مراد مومیوند ( دهیار محترم روستای ملوسان) که با پیگیری های به موقع و انجام کارهای خدا پسندانه ، در این هوای سرد با عث مرهمی بر این حادثه دردناک شدند ، تشکر و قدر دانی کنم ، خداوند همه ما انسانها را بلایای زمینی و آسمانی محفوظ دارد.

  2. سجاد گفت:

    ب جای اینکه ی گوشه کز کنید ب گوش مردم برسونید خودتونم ی کمکی بهشون میکردید ک مردم بیشتر باورتون کنن

  3. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای حسین صادقی عزیز و همچنین آقای مراد مومیوند دهیار محترم روستای باصفای ملوسان که این روزها خیلی پیگیر این مسئله هستن و بآ تلاش های فراوان خودشون این موضوع و کارخداپسندانه رو به نحو احسنت انجام میدن خدا بهتون سلامتی بده…بنده هم مدیریت کانال روستای ملوسانی هاهستم که شماره حساب حسین صادقی عزیز رو در کانال قراردادم تا کمک ها هرچه بهتر و بیشتر صورت بگیره…التماس دعا ارادتمند شما جلال مومیوند

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش