جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7791

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

مجوزتأمین و نصب دستگاه «ام آر آی» نهاوند توسط وزیر صادر شد

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، در خصوص تأمین و نصب دستگاه «ام آر آی» در شهرستان نهاوند، گفت: در این خصوص پس از اخذ مجوز از وزیر محترم بهداشت و درمان مکاتباتی با مدیرعامل شرکت تبسم تأمین‌کننده این دستگاه انجام‌شده که اعلام‌شده حسب موافقت وزیر محترم بهداشت، تأمین و نصب خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: خوشبختانه بنا بر پیگیری‌های انجام‌شده در خصوص رفع محرومیت در مدارس بخش خزل از توابع شهرستان نهاوند ۵۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز مدارس بخش خزل اختصاص یافت.

بهرام نیا با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته با معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، گفت: به دستور معاون وزیر اعتبار ۵۰ میلیون تومانی برای تجهیز مدارس بخش خزل شهرستان نهاوند و رفع بخشی از محرومیت آن در نظر گرفته‌شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، افزود: خوشبختانه پیش‌ازاین نیز موافقت ساخت مدرسه در روستای «کهریز سلیم» در دیدار با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و بنیاد برکت اخذ شد که در آینده نزدیک با حضور مسئولین کلنگ زنی خواهد شد.

بهرام نیا با اشاره به  تحویل یک دستگاه آمبولانس به دانشکده پیراپزشکی نهاوند، گفت: خوشبختانه در پی ملاقات با وزیر محترم بهداشت، برخی موارد  مطرح‌شده که موردنیاز بهداشت و درمان شهرستان بوده وارد نهاوند شده و اخیراً هم حواله یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال و یک دستگاه بی‌هوشی تحویل مسئولین شبکه بهداشت شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. محسن گفت:

    خوشحالم که این دستگاه وارد نهاوند می شود باید از نماینده پرتلاش شهردکتر بهرام نیا تقدیر تشکر شود

  2. شهروند نهاوندی گفت:

    تشکربهرامی جان.ولی بروجرد داره به گفته امروز فرمانداری ویژه ش ۷۰ درصد تملک زمین برای احداث فرودگاه بروجرد انجام گرفته است./نهاوند هنوز دنبال MRI و هنوز فرمانداری ویژه هم نیست.ملایر هم داره از همدان ادعای استقلالیت می کند.//نماینده ایالت ماه نهاوندایران گفتم در جریان باشید.

  3. بهروز گفت:

    نصب دستگاه MRI خدمت بزرگی به مردم نهاوند هستش که امیدواریم بانیان این حرکت قشنگ مورد لطف خداوند قرار بگیرند خصوصا جناب بهرام نیا که جدا پیگیر این قضیه شدن که امیدواریم دکتر متخصص اون دستگاه هم که از علم تجربه بالای برخوردار باشه برای کار بااون دستگاه در نظر گرفته باشند که مردم عزیز این شهر اینهمه عذاب برای یک عکس رنگی در شهرهای همجوار نداشته باشن

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش