جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7705

صدای نهاوند:
امام جمعه شهر گیان روز جمعه غریبانه بدون حضور مسئولان و در میان سکوت خبری، آخرین نماز جمعه خود در شهر گیان را برگزار کرد و با کسب حلالیت از مردم انقلابی و مومن گیان از آنها خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، روز گذشته جلسه تودیع حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرگیان  بدون حضور مسئولین شهرستان واستان در سکوت کامل خبری برگزار شد.

در این میان هر چند مراسم تودیع و خداحافظی حجت الاسلام امینی کاملا ساده و بدون حضور مسئولان برگزار شد اما حضور مردم انقلابی و مومن گیان در این مراسم به پاس زحمات و خدمات چند ساله حجت الاسلام امینی قابل احترام و قدردانی بود.

photo_2016-12-03_18-32-08

این مراسم الحق یکی از بی حاشیه ترین تودیع های بدون معارفه در تاریخ نهاوند بود به نحوی که قلمها نیز در انعکاس آن سکوت کردند.
اما نکته مهم دیگر این مراسم ساده و بی آلایش عدم حضور مسئولان مختلف بخش گیان بود که حتی در چند کلمه و جمله ساده و بی حاشیه از امام جمعه شهر گیان قدردانی و تشکر نکردند چه برسد به اهدا لوح و کادوی ساده به رسم سنت این گونه مراسم ها. 

دقیقا یادم هست ۱۰ آذر سال ۱۳۹۱  روزی که حجت الاسلام امینی بعنوان امام جمعه وارد شهر گیان شد، همه جناحها و قشرهای مختلف مردم در جوش و خروش و صدای صلوات و شور و نشاط در همه ی شهر  گیان پیچیده بود، ولی روزی که رفت همه مسکوت و مبهوت ماندند چرا؟

photo_2016-12-03_18-32-17

حجت الاسلام امینی که از روزهای قبل هم با انجام هر گونه کارتشریفاتی و نصب بنر برای مراسم معارفه خود ممانعت کرده بود آرام و ساده رفت و این یعنی مردم نیز ساده و آرام او را بدرقه کردند چرا که این مردم بیشتر از این به آرامش و سادگی مسئولینی چون امینی نیاز دارند.

لازم به ذکر است: قرآن مجید در بیش از هفتاد آیه، سپاسگزاری و قدردانی را چه از جانب خدا و چه از سوی انسان ها مورد اشاره قرار داده و با عناوین گوناگونی بر انجام این کار نیک پای فشرده است.

امیدوارم از این پس یاد بگریم خوش استقبال و بد بدرقه نباشیم.

اعضا هئیت تحریریه پایگاه خبری صدای نهاوند ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌ها و زحمات امام‌جمعه سابق شهر گیان در طول مسئولیت وی، از درگاه خداوند متعال در ادامه راه و مسئولیت های بعدی برای ایشان سربلندی و موفقیت مسئلت می نماید.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. بهروزکاظمی . گفت:

    با سلام. بنده از نزدیک ایشان را می شناختم . بسیار روحانی ساده زیست ومهربانی بود . نامبرده از یکی از شهرهای شمالی استان همدان مهمان مردم انقلابی کیان بودند. جالب است بخاطر تواضع ایشان هم بیخبر از خانواده ما از نهاوندرفتند. نامبرده محور وحدت واتحاد منطقه کیان بودند. در مجالس که دعوت می شدند اکثر مواقع بی حاشیه در آخر مجلس جلوس می نمودند. نمی دانم مردم کیان قدر دان زحمات ایشان بودند یاخیر؟

  2. محمد کاظم زمانی فرد گفت:

    با سلام خداقوت.بنده کم وبیش با آقای امینی برای یکسری کارهای فرهنگی برخورد داشتم روحانی خوش برخورد و ساده بود شایدم همین سادگی وتواضع باعث شده کسی در مراسم تودیع و معارفه ایشان نبوده من خودم به عینه ۲روز به عید ۹۵دیدم دارن بنر خیر مقدم ورودی شهر گیان وعوض میکنن توجه که کردم دیدم حاجآقاامینی خودش با لباس عادی بالای تابلو رفته که خیلیم خطر داره داره بنروعوض میکنه باخودم گفتم چه آدم خوبیه هرکس دیگه ای بود اینکارو نمیکرد.

  3. کیانی گفت:

    من توفیق داشتم در مدت حضور ایشون در شهر گیان در اکثر نمازهای جمعه شرکت کنم و در این مدت شاهد پاکی و سادگی و بی آلایشی و تلاش ایشان در تمامی زمینه ها چه در ایجاد وحدت و یکپارچگی و چه در عمران و آبادانی شهر گیان و … بودم، و متاسفم برای مسئولین شهرم از اینکه ایشان اینگونه غریبانه از گیان رفتند و کوچکترین تقدیر و تشکری بابت زحمات فراوان از ایشان نشد در حالی ایشان پیشرو در تقدیر و تشکر از دیگران بودند و در مناسبت ها از اقشار مختلف در شهر گیان تقدیر به عمل می آوردند…متاسفم و از طرف خودم از حاج آقا امینی پوزش می طلبم، و امیدوارم از طرف خداوند به پاس زحمات بی وقفه پاداشی و تقدیری عظیم تر دریافت کنند….ان شاءالله

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش