دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 7697

رئیس اداره ورزش نهاوند خبر داد:

سالن ورزشی روستای «بابا قاسم» نهاوند کلنگ زنی شد

صدای نهاوند:
رئیس اداره ورزش نهاوند از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای «باباقاسم» شهرستان نهاوند بااعتبار ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، محرم روزبه در حاشیه کلنگ زنی سالن ورزشی روستای «بابا قاسم» شهرستان نهاوند که با حضور رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، فرماندار و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: این پروژه بااعتباری افزون بر ۸۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد.

وی افزود: سالن ورزشی روستای «بابا قاسم» از توابع بخش مرکزی نهاوند با حمایت و همکاری معاون سیاسی امنیتی وزیر کشور و استاندار همدان در ابعاد ۲۵در ۳۵ مترمربع و در مساحت ۸۷۵ مترمربع ساخته می شود.

روزبه وسعت فضای اداری این مجموعه را ۱۰۰ مترمربع اعلام کرد و گفت: این پروژه در صورت تخصیص اعتبار در آینده‌ای نزدیک بهره‌برداری می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: زمین این سالن ورزشی توسط اهالی روستا اهداشده و ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبار موردنیاز برای احداث این سالن توسط وزارت کشور و ۴۰۰ میلیون تومان نیز از محل اعتبارات شهرستانی تأمین‌شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. ناون سیتیزن گفت:

    جناب آقای روزبه از تلاشهای شبانه روزی گروه ورزش نهاوند تشکر کرده لطفا زیر ساخت های کشوری فوتبال نهاوند که شور استعدادهای جوانان نهاوند شکوفا شده است و نتایج رضایت بخشی شاهد هستیم را فراهم کنید./زنده باد تیم های گرین نهاوند و ملی پوشان نهاوند./

  2. توسعه گران ایالت نهاوند گفت:

    تشکر از مسئولان ورزش و جوانان نهاوند.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش