جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7694

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: هر فردی در هر لباس و مقامی با افزایش مطالبات موجب نامیدی مردم شود، باضد انقلاب فرقی ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند در یادواره شهدای روستای وشت ضمن تقدیر و قدردانی از مسئولان برگزاری یادواره شهدا گفت: یادواره شهدا سبب توجه معنوی جامعه نسبت به ارزش‌های دینی شده و موجبات استحکام نظام و انسجام وحدت ملی را فراهم می‌کند.

کریم حمیدوند گفت: آنچه که امروز از عزت و استقلال و پیشرفت کشورمان داریم به برکت خون شهدا است.

حمیدوند در ادامه به خدمات نظام و دولت جمهوری اسلامی در انجام خدمات زیربنایی در همه نقاط کشور وشهرستان اشاره کرد و افزود: به برکت تلاش دولتهای گذشته ودولت تدبیر وامیدهمه روستاها از خدمات زیربنایی ازقبیل راه، برق، آب، گاز وبهداشت بهره مند شده اند.

وی یکی از راههای خنثی کردن توطئه های دشمنان خارجی را تبیین وبیان خدمات دولت برای مردم وامید دادن به مردم عنوان کرد و افزود: دشمنان بین جامعه روزنه‌های جدیدی پیدا کردند تا بتوانند با ناکارآمد جلوه دادن نظام و  ناامید کردن جامعه و جوانان به مقاصد شوم خود برسند.

فرماندار شهرستان نهاوند بیان داشت: همه ما موظفیم در مقابل کسانی که به دنبال تخریب نظام، خدمتگزاران نظام، قوا و ارکان نظام هستند با هم متحد شویم و ایستادگی کنیم چرا که کسی که دست به تخریب می زند هدفش توسعه و سازندگی کشور نیست.

کریم حمیدوند گفت: امروز با مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب شاهد یک همبستگی و امنیت بسیار خوب در کشور هستیم و اگر این امنیت برقرار نبود نمی توانستیم راجع به اقتصاد صحبت کنیم و در مسائل جهانی و منطقه ای نقش پیشرو داشته باشیم از این رو امروز جایگاه نظام، دولت و نقش مردم در مسائل منطقه یک نقش تعیین کننده است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. ناون سیتیزن گفت:

    بازگشت دوباره نهاوند به ایالت شدن و مرکزیت و قطبیت غرب ایران و جز ۵ شهر پیشرفته و توسعه یافته حق قانونی مردمانی است که به خاطراین همه پایتختی و اولین ها که در این شهر در طول تاریخ باعث تغییر و عوض شدن یک ملیت به نام ایران شده است.چیز زیادی نیست/.نهاوند مرکزایالت غرب ایران/نهاوند شهر برترین اولین ها/…

  2. لائودیسه گفت:

    امیدوارم منظور آقای فرماندار این نباشه که ما به وضع موجود در شهر راضی باشیم و هیچ درخواستی نداشته باشیم و فقط به به و چه چه کنیم..

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش