شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 7639

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند از آمادگی کامل نیروهای شهرداری برای رویارویی با پدیده بارش برف و باران خبر داد و گفت: در این راستا ستاد استقبال از زمستان در شهرداری نهاوند فعال شده است.

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما، ستاد استقبال از زمستان به‌منظور انجام عملیات اجرایی در طرح زمستانی در شهرداری تشکیل شد.

وی هدف از تشکیل این ستاد را آمادگی و پیشگیری در مواجهه با پیامدهای ناشی از برف و باران عنوان کرد و افزود: انجام هماهنگی برای مدیریت بحران و تسهیل عبور و مرور در بارش‌های زمستانی از دیگر اهداف تشکیل ستاد زمستانی در شهرداری نهاوند است.

شهردار نهاوند بابیان اینکه اقدامات خود را در قالب سه بخش آغاز کرده‌ایم، ادامه داد: اقدامات قبل از بارندگی، حین بارندگی و پس از بارندگی شامل اقداماتی است که ستاد زمستانی شهرداری آن را اجرایی می‌کند.

وی عنوان کرد: در این زمینه معابری که با بارش باران احتمال بروز مشکلاتی در آن‌ها وجود دارد، شناسایی‌شده و انجام اقدامات لازم درزمینهٔ پیشگیری از مشکلات در زمان بارندگی نیز از دیگر اقدامات این ستاد است.

یوسفیان بابیان اینکه محل استقرار مخزن ذخیره نمک در معابر و خیابان‌های سطح شهر پیش‌بینی‌شده است، افزود: در این خصوص نیروی انسانی نیز مورد آموزش و توجیه قرارگرفته‌است.

وی بابیان اینکه برخی معابر در سراشیبی نیم‌تند قرارگرفته‌اند و همین امر در فصل زمستان تردد در این مسیرها را برای شهروندان مشکل می‌کند، گفت: سعی شده در فصل زمستان در این نقاط مهم و حساس شهر خدمات‌رسانی ویژه صورت گیرد تا شهروندان در آسایش بیشتری باشند.

شهردار نهاوند با اشاره به آمادگی کامل حوزه خدمات شهری در زمان بارش برف و باران گفت: با در نظر گرفتن این موضوع طی ماه اخیر با اکیپ‌های مخصوص نسبت به لایروبی کانال‌ها اقدام شده و تمام جوی‌های از لحاظ بروز آب‌گرفتگی پاک‌سازی‌شده‌اند.

وی در پایان بابیان اینکه آمادگی ۱۰۰ درصدی برای بارش برف داریم، اظهار داشت: هرچقدر به فصل بارش برف نزدیک می‌شویم آمادگی‌ به وضعیت مطلوب‌تری می‌رسد ضمن اینکه پاک‌سازی جوی‌های آب برای جلوگیری از انسداد ورود آب به خیابان‌ها نیز همچنان انجام خواهد شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. بهنام گفت:

    یکی از بهترین شهرداران دوران اخیر نهاوند که درک پیشرفت شهری دارد.تشکر آقای یوسفیان عزیز.

  2. آموزگار گفت:

    ضمن تشکر از زحمات شهردار محترم و مجموعه شهرداری . اگه می شد آخرین کوچه منطقه سلمان فارسی ( کوچه شهید جلالوند ) را هم لکه گیری می کردند ، کارشون تکمیل می شد و دیگه کمبود خاصی مشاهده نمی شد.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش