شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 7634

صدای نهاوند:
استاندار همدان گفت: مسؤولان امر دقت کامل برای جلوگیری از قطعی گاز در استان را به کار ببندند، چراکه در صورت بروز مشکل، اینکه گفته شود غافل‌گیر شدیم، پذیرفتنی نیست.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند،  محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان ضمن گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه این بزرگداشت را باید الگو قرار داد چراکه یکی از یادگاران حضرت امام(ره) است، اظهار کرد: بسیج به‌ گونه‌ای خود را نشان داده که در برخی از کشورها از روش بسیج و توان مردمی الگوگیری و الگوبرداری شده است.

وی با بیان اینکه بسیج در همه زمینه‌های مورد نیاز انقلاب حضور پیدا کرده است، ادامه داد: بسیج به معنی مردم، وحدت مردم و حضور مردم است، به همین دلیل گفته می‌شود که بسیج متعلق به حزب، جناح و گروهی نیست.

استاندار همدان بر استفاده از فرصت‌های مردمی تأکید کرد و ضمن تشکر از مردم استان در زمینه استقبال از زائران اربعین حسینی، بیان کرد: مردن استان با نهایت عشق، علاقه و تلاش از زائران استقبال کردند، چراکه موکب‌ها و ایستگاه‌های برپاشده بسیار ارزشمند بود.

وی در ادامه به مراسم هفتم مرحومه دباغ در همدان اشاره کرد و با بیان اینکه مردم در این مراسم نیز به‌ خوبی درخشیدند، افزود: مردم حضور شایسته و ارزشمندی از خود نشان دادند.

نیکبخت در ادامه با تأکید بر اینکه اعتبارات متمرکز بیش از ۸۰ درصد از کل بودجه کشور است، بیان کرد: هر مدیری در استان باید نهایت تلاش خود را برای استفاده از اعتبارت متمرکز به کار گیرد، چراکه مدیران با کمک نمایندگان می‌توانند قسمتی از این اعتبارات را برای استان بگیرند.

وی با بیان اینکه باید از فرصت حضور برخی نمایندگان دخیل در بودجه استفاده کرد، ادامه داد: در جلسات شورای برنامه‌ریزی یک یا دو مدیر استان باید گزارش دهند که در راستای گرفتن اعتبارات متمرکز چه اقداماتی داشته و چقدر اعتبار به استان آورده‌اند.

استاندار همدان با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سید جمال‌الدین اسدآبادی، تأکید کرد: همانند میرسید علی همدانی باید اعتباری برای معرفی سیدجمال پیش‌بینی شود.

وی با اشاره به اینکه برای دانشگاه سیدجمال‌الدین در اسدآباد نیز قول داده‌ایم که انجام خواهد شد، در رابطه با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بیان کرد: در نظر گرفتن یک میلیارد تومان اعتبار برای جشنواره مناسب است چراکه باید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد.

نیکبخت در ادامه به سرمای شدید هوا اشاره کرد و خطاب به مدیرعامل شرکت گاز استان، تأکید کرد: دقت کامل را برای جلوگیری از قطعی گاز در استان به کار ببندید، چراکه در صورت بروز مشکل اینکه گفته شود غافل‌گیر شدیم، پذیرفتنی نیست.

وی در ادامه درخصوص قیمت گاز بیان کرد: باید راهکاری برای کاهش قیمت گاز در استان اندیشیده شود، چراکه همدان جزو استان‌های سردسیر است و مدت زیادی در سال از گاز استفاده می‌کند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. نهاوند مرکز ایالت غرب کشور گفت:

    استاندار محترم دستور توسعه وپیشرفت نهاوند را صادر کنید.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش