شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 7622

صدای نهاوند:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برگزاری همایش شعر عاشورایی در نهاوند خبر داد و افزود: 60 اثر به دبیرخانه همایش شعر عاشورایی در نهاوند ارسال شد.

به گزارش خبرنگار، پایگاه خبری صدای نهاوند، محمود مصباح در همایش «شعر عاشورایی» که در مجتمع ارشاد نهاوند برگزار شد ضمن اشاره به جایگاه بسیج در هشت سال دفاع مقدس و بعدازآن در سازندگی ایران اسلامی درزمینهٔ های مختلف اقتصادی، فرهنگی و غیره، حرکت بسیج را حرکت مردمی و برای مردم عنوان کرد.

وی افزود: یکی از بزرگ‌ترین افتخارات امام بزرگوار به‌عنوان بنیانگذار نظام بسیجی بودن ایشان بود لذا ما نیز باید به تأسی از آن بزرگوار به این تفکر و ظرفیت بزرگ افتخار کنیم و نسبت به ترویج هرچه بیشتر تفکر بسیجی در فعالیت‌های هنری اهتمام داشته باشیم.

مصباح بیان داشت:در هشت سال دفاع مقدس نیز مردم و زن ایران اسلامی به‌فرمان امام خویش بسیج شدند و همه هستی و جان خویش را درراه دین و مرزوبوم خود فدا کردند و امروز ما که در این لحظه از زمان و در این نقطه زمین ایستاده‌ایم وظیفه‌داریم تا در حد توانمان یادآوریم ایثار و مجاهدت این مردمان را.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در ادامه افزود : به مناسبت فرارسیدن این ایام بران شدیم ما نیز به ادای دینی که در این خصوص داریم جامه عمل بپوشانیم و برگزاری همایش شعر عاشورایی با موضوع قیام امام حسین (ع) و گرامیداشت مقام بسیج یک ادای دینی است از سوی اهالی فرهنگ و هنر در این ایام.

وی تصریح کرد: خوشحالیم که در جمع هنرمندان و شاعرانی هستیم که تعدادی از آن‌ها از یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند و در کنار آنان جوانان و نوجوانانی را می‌بینیم که دنباله‌رو این عزیزان توانسته‌اند چراغ فرهنگ و هنر را با نشات گرفته از فرهنگ عاشورایی روشن نگه‌دارند.

 

مصباح گفت: خوشبختانه بیش از ۶۰ اثر به دبیرخانه همایش ارسال‌شده بود که در پایان مراسم نیز با حضور مسئولان از ۱۵ نفر از شاعرانی که آثار آن‌ها در این همایش برگزیده‌شده بود تقدیر و هدایایی به‌رسم یادبود به آنان اهدا شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش