دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 761

صدای نهاوند:

عصر جمعه سوم مهرماه جسد زنی ۳۷-۳۸ ساله پتوپیچ شده در حوالی میدان رسالت همدان پیدا شده بود و ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای کشف هویت و علت مرگ این زن آغاز کردند.

رئیس‌پلیس آگاهی استان همدان، در این‌باره اظهار کرد: کار پزشکی قانونی به انجام رسیده و تحقیقات گسترده پلیس در زمینه کشف هویت این زن ادامه دارد.

سرهنگ “رضا زارعی” افزود: براساس تحقیقات پزشکی قانونی، بر روی جسد سه ضربه چاقو که عمیق هم نبوده وجود دارد و به جمجمه هم ضرباتی وارد شده که همان علت مرگش اعلام شده است.

وی با بیان اینکه ترکیب صورت جسد به علت اینکه سه چهار روز باقی مانده و دچار فساد نعش شده بود، تغییر یافته و هویتش معلوم نیست، عنوان کرد: به محض شناسایی قاتلش هم اگر قتلی رخ داده باشد، دستگیر می‌شود.

سرهنگ زارعی با اشاره به اینکه تجاوزی هم رخ نداده، تصریح کرد: برای تشخیص هویت این جسد اثر انگشت هم گرفته‌ایم اما سابقه‌دار نبوده و همین امر باعث شده تاکنون هویتش مشخص نشود.

وی با بیان اینکه همچنان در حال بررسی برای کشف هویت این فرد هستیم، اظهار کرد: حتی برای کشف هویت کارهای علمی در تهران و پزشکی قانونی همدان انجام شده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات محلی هم برای شناسایی هویت انجام شده، تصریح کرد: این فرد جزو مفقودی‌ها و حتی مجهول‌الهویه‌ها در کل کشور هم نیست./ایسنا

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش