شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 7600

صدای نهاوند:
عضو شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر نهاوند گفت: عملیات اجرایی تعریض و ساماندهی خیابان پیروزی نهاوند بر اساس مصوبه طرح تفصیلی و شورای شهر نهاوند در حال انجام است.

صفی اله خرم آبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند با بیان اینکه شورای شهر نهاوند مخالف اجرای مصوبات طرح تفصیلی بعنوان سند بالادستی نیست، گفت: عملیات تعریض و ساماندهی خیایان پیروزی کاملا قانونی و دارای مصوبه  طرح تفصیلی و شورای شهر نهاوند است.

خرم آبادی افزود: به گواه و شهادت همه مردم و مسئولان، نهاوند سالهاست از عدم تغییر مبلمان و توسعه شهری رنج می برد و در شرایطی که شاهد پیشرفت شهرهای اطراف نهاوند هستیم اما متاسفانه نهاوند بعلت تنگ نظری عده ای که فقط به فکر منافع شخصی خود هستند عقب مانده است.

وی با اشاره به ریخت قدیمی و فرسوده مناطق مختلف ، و خیابانهای کم عرض نهاوند که اجازه هر گونه تغییر و تحول را در مدیریت و توسعه شهری گرفته است، گفت: تعریض و ساماندهی خیابان پیروزی نهاوند شروع یک تحول بزرگ برای تغییر مبلمان و ظاهر سیمای شهری نهاوند محسوب می شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر نهاوند در مورد قطع درختان غیر مثمر زبان گنجشک در اجرای این طرح گفت: این درختان غیر مثمر هیچ گونه سود و زیبایی برای شهر نهاوند ندارند، اما بعد از تعریض خیابان در ایجاد فضای سبز جدید از گونه‌های گیاهی سازگار و ماندگار با شرایط اقلیمی نهاوند استفاده می‌شود.

صفی اله خرم آبادی در پایان گفت: بیش از ۹۸ درصد مردم شهر نهاوند خواستار اقدامات زیربنای و اساسی برای تغییر مبلمان و سیمای شهری نهاوند مانند تعریض و ساماندهی خیابان پیروزی، آزادگان، معلم و جنب مسیل می باشند که شورای شهر و شهرداری نهاوند هم برابر خواست برحق مردم نهاوند از اجرای این طرح ها حمایت می کند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. فرزند دلسوز نهاوند گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید به شهردار توانمند سخت کوش نهاوند و تشکر ویژه از رئیس کمیسیون فرهنگی شورا به خاطر حمایت از این تعریض مهم که تحولی عظیم در بافت شهری کهن شهر نهاوند در پی خواهد داشت و از اقای صادقی خبرنگار سخت کوش نهاوند در خواست دارم به خواسته مردم توجه کند و از این تعریض حمایت کند .لطفا این پیام را در این سایت قرار دهید . مثال اگر زمان قدیم خیابان ابوذر- ازادگان تعریض می شدند الان این وضعیت نبود در نهاوند ،باید فکر ١٠٠ سال اینده نهاوند را کنیم که ایندگان مثل ما عذاب خواهند کشید

  2. امین گفت:

    هرکاروتصمیمی که درراستای خیابانهای اصلی ومرکز شهراتخاذوسپس انجام گیرد،بسیاربجا وعاقلانه ست،ونتیجتا منجربه توسعه زیرساختهای شهری وتغییرمبلمان شهری وکاهش سطح ترافیک میشود.ازتصمیم اخیرحمایت وقدردانی میگردد. بشرط اینکه اینگونه اقدامات عمرانی به همین اندازه بسنده نگردد وتداوم داشته باشد.باتشکر

  3. سعید گفت:

    شهر رو بکوبید از نو شهربسازید.تا اگر یزگرد اومد خونشو پیدا نکنه./با این جاده های _ .

  4. مهیارابراهیمی گفت:

    برای تمام خیابانهای شهر اجرا کنید.

  5. نهاوندی گفت:

    کارت درسته.تشکر از شهرداری و شورا.

  6. محسن پ گفت:

    این چه جور خیابان تعریض کردن است.که نصفش اندازه یک اتوبان است بقیه اش مثل کوچه های یزد و اصفهان.اگر یه کم سرعت بگیرند اونجا چطوری میخوان ماشین ها رو کنترل کنند.یه فکری برای بقیه اش هم کنید.

  7. نهاوند ایالت مستقل گذشته گفت:

    برای شروع بد نیست.

  8. شهرساز گفت:

    شهر رو باز کنییییییییییییییبد .

  9. امین سوری گفت:

    شهردار نهاوند،اقای یوسفیان،دمت گرم،ایواله،خداقوت،این شهردار شهردارکاربلدوخوبیه ازش حمایت کنید چه ازلحاظ مالی چه معنوی

  10. امرایی گفت:

    باسلام.حتما نیاز به تعریض میباشد.بالاخره اگر یزدگرد سوم نباید خونشو پیدا کنه که همشهریان ازین وضعیت ناراحتن و همیشه میگن یزد گرد اگه بیاد راه خونشو بلده ،باید یه تغییر اساسی داشته باشیم.

  11. ر.سلگي گفت:

    به نظرم حرکتی اشتباه است .
    حداقل ضرر این کار از بین رفتن یکی از بهترین پیاده روهای در سطح شهر نهاوند خواهد بود . الگوی این پیاده رو باید در طرف مقابل این خیابان و دیگر مسیرهای منتهی به مرکز شهر آینده نیز مشابه سازی شود نه اینکه الگوی غلط قبلی در مورد پیاده روهای کوچک و نامناسب خیابان ابوذر و آزادگان و …..در جلوی شهرداری نیز تکرار گردد.
    لطفا این نظر را منتشر کنید تا از تخریب این پیاده رو جلوی شود .

  12. نهاوندیان گفت:

    خدا پدر و مادر شهردار و شورای شهر که با حمایت فرماندار برای اولین بار تعریض خیابانهای تنگ نهاوند رو شروع کردند.یعنی پیشرفتی در حد یک کلانشهر . فقط برای دیگر خیابانهای اصلی شهر هم انجام دهید و به زیباسازی پیاده رو ها توجه کامل کنید.

  13. ماهان گفت:

    اگر کسی از لاین جدید نزدیک پیاده رو در حرکت باشد. و به خاطر کوچک بودن چهار راه شیرخورشید کنترل نداشته باشد.مستقیم به مغازه الکتریکی سر نبش چهارراه برخورد می کند.و اصلا ترافیک شدید در آن نقطه بوجود می آید.آیا به نکته فکر شده است؟جز نواقص این پروژه است.که یا باید تا انتها تعریض شود.یا هر ۱۰ ثانیه یه بار چراغ قرمزشود.

  14. Solgi گفت:

    بابا آخه اساتید متفکر و نابغه مگه ترافیک و گرافتاری این شهر تو اون قسمته ک حالا دارین واسش این همه خودستایی میکنین؟!!!
    از بدیهیاته ک همه گیر و گرفتاری این ابر شهر دقیقا واسه بعد از شیر و خورشیده ن قبل اون.
    حالا گیریم بگن این قدم اوله اونوقت بقیش ایشالا میره واسه ظهور امام زمان دیگه نه؟!!!
    دقیقا مثل خیابون معلم دیگه نه؟!!!
    بمیرم واسه این همه نبوغ و سرمایه گذاری مغضوبین خدوم این ابر شهر …

  15. بهنام گفت:

    دقیقا. ترافیک نهاوند از شریعتی تا ابوذر است.فاجعه انسانی و ماشینی برای این شهر است.من موندم چطور میخوان اونجا رو با اون همه مغازه و پاساژ تعریض کنند.؟؟؟؟

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش