سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 7556

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند از معدود شهرهای استان است که جمعیت روستایی و شهری آن باهم برابر می‌باشند لذا لازم است در روستاهای بالای یک هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت با همکاری و مشارکت مردم کتابخانه ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند شامگاه چهارشنبه در جلسه نشست کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند که در محل فرمانداری نهاوند برگزار شد بابیان اینکه شهرستان نهاوند از قدیم یکی از مناطق تاریخی و فرهنگی استان همدان و کشور بوده که بزرگان زیادی را در بخش‌های فرهنگی و علمی تحویل جامعه داده است، اظهار کرد: خوشبختانه در شهرستان نهاوند برخلاف سایر استان‌ها که بازنشستگان خانه‌نشینی را برمی‌گزینند افراد به پارک‌ها و مراکز فرهنگی جهت مطالعه کتب تاریخی و فرهنگی مراجعه می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم تقویت و توسعه این اماکن در شهرستان، افزود: بر این اساس انجمن خیران مدرسه‌ساز شهرستان نهاوند چند سالی است که رتبه اول استان را دارد که باید سعی نمود این جایگاه فرهنگی همچنان حفظ شود .

حمیدوند بابیان اینکه کودک کتاب‌خوان برتر که در سطح کشوری از آن تجلیل به عمل آمد مربوط به شهرستان نهاوند بوده است، گفت: باید به این افتخارات فرهنگی همه مسئولان و متولیان امر ارج بنهند.

فرماندار نهاوند در پایان گفت: در حال حاضر در شهرستان نهاوند ۹ کتابخانه عمومی در سطح مراکز شهری و روستاهای بزرگ وجود دارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. محمدحسن گفت:

    یک کتابخانه مرکزی.شبانه روزی .استاندارد وبزرگ در نهاوند ایجاد کنید.

  2. محمد گفت:

    روستاهای نهاوند بیشتر ازحد استاندارد هستند.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش