جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7547

مسئول ستاد اقامه نماز نهاوند:

اجلاس یک روزه نماز در نهاوند برگزار می‌شود

صدای نهاوند:
مسئول ستاد اقامه نماز نهاوند از برگزاری اجلاس یک‌روزه نماز در نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ محسن هنرور ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند با اشاره به برگزاری اجلاس یک‌روزه نماز در شهرستان نهاوند، گفت: خوشبختانه با همکاری‌های انجام‌شده توسط مسئولین شهرستان، اجلاس یک‌روزه نماز پنجشنبه هفته جاری در نهاوند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه براساس پیش بینی ها این اجلاس یک‌روزه با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از دانش آموزان، هیئت‌امنای مساجد و افراد جامعه هدف آموزش و ترویج نماز برگزار می‌شود، عنوان کرد: سخنران اصلی این اجلاس یک روزه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی است.

مسئول ستاد اقامه نماز نهاوند بابیان اینکه این اجلاس با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در مصلای نماز جمعه شهرستان نهاوند برگزار می‌شود، افزود: مهم‌ترین راهکار ترویج نماز و نمازخوانی، تعمیق آثار و برکات نماز در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۹۳ مقاله و ۷۵ انشاء نماز به دبیرخانه اجلاس یک‌روزه نماز شهرستان نهاوند تحویل داده‌شده است، گفت: طی این مدت در راستای تقویت و ترویج این مهم و پربار شدن هرچه بیشتر این اجلاس اقداماتی از جمله تحقیقات میدانی برای برگزاری مسابقات مختلف، ارائه برنامه آموزش ضمن خدمت به مدت ۳۲ ساعت حضوری و غیرحضوری برای معلمان پایه سوم و غیره انجام‌شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش