سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 7539

صدای نهاوند:
رئیس پلیس راه همدان گفت: واژگونی مینی بوس حامل زائران افغان در جاده آورزمان نهاوند به خیر گذشت.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، سرهنگ رضا عزیزی افزود: یک دستگاه مینی بوس حامل ۱۹ سرنشین افغانی روز گذشته – دوشنبه- هنگام بازگشت از مرز عراق در جاده آورزمان نهاوند واژگون شد.
وی اضافه کرد: ۱۷ سرنشین بزرگسال به همراه ۲ کودک افغان در این خودرو حضور داشتند که هیچگونه صدمه ای به این افراد وارد نشد.
وی بیان کرد: این خودرو پس از عبور از منطقه آورزمان در قسمت سراشیبی به حاشیه جاده منحرف شده و در زمین های کشاورزی واژگون شد.
رئیس پلیس راه استان همدان با ذکر اینکه علت این سانحه خواب آلودگی راننده بوده است افزود: عامل ۱۰۰ درصد سوانح اربعین امسال ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.
سرهنگ عزیزی گفت: صبح امروز نیز یکدستگاه خودروی سواری حامل زائران اربعین حسینی به سمت آذربایجان شرقی در حال تردد بود که در ۲۰ کیلومتری جاده همدان – رزن واژگون شد.
وی با ذکر اینکه علت این سانحه نیز خواب آلودگی راننده بوده اضافه کرد: در این سانحه یکی از زائران ۶۰ ساله جان باخت و فرزندش نیز مجروح شد.
سوانح رانندگی جاده های برون شهری این استان در اربعین امسال تاکنون منجر به مرگ ۱۵ تن و مجروحیت ۶۷ نفر شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. مهدی گفت:

    جاده آورزمان ملایر

    • محسن پ گفت:

      ما فقط جاده نهاوند تا آورزمان را می بینیم.ولی به قول شما بعد از آن هم از آورظمان تا ملایر یا حتی دوراهی در شوشاب به همدان هم خیلی جاده های بدی هستند و باید راه و شهرسازی های همدان و ملایر هم این جاده ها را تعریض و اصلاح کند.

  2. توسعه گران ایالت نهاوند11 گفت:

    جاده های نهاوندبه سمت ملایرهمدان در تنگه باروداب و آورزمان /کل جاده به سمت فیروزان وکرمانشاه /جاده بروجرد در سه راهی سرشعبان و پیچ پلیس راه قلعه قباد.هم اصلا مشکلی ندارد.و دخالتی در مرگ و میر ملت ندارند.

  3. ناشناس گفت:

    میگم یه پیشنهاد دارم کسی که دلش به حال این شهر نمی سوزه چطوره دور تا دور این شهر را حصار بکشیم تا کسی وارد این شهر نشه که جاده های ما رو نبینن و سیما زیبای این شهر را هم نبینن
    میگم بودجه نیست که جاده اورزمان چهار بانده بشه؟ ایا بودجه هم نیست چهار فرغون اسفالت بریزید دور میدان سیدالشهد تا درب باغ بهشت؟ اخه من نمی دونم این خدا نشناسها از این جادهها عبور نمی کنن که ببینن با چه مصیبتی گرفتاریم.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش