سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 7478

صدای نهاوند:
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: انحراف به چپ خودروی سواری سمند عامل اصلی بروز سانحه فوتی در جاده نهاوند - کرمانشاه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند،سرهنگ رضا عزیزی گفت: در سانحه فوتی که ظهر امروز – پنجشنبه – در جاده نهاوند کنگاور رخ داد ۶ نفر فوت و سه نفر مجروح شدند که تمامی آنها زائران کربلا بودند.
وی اضافه کرد: راننده پراید که مجروح و به بیمارستان منتقل شده بود نیز به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد و شمار جانباختگان این سانحه به ۶ نفر رسید.
وی در خصوص نحوه بروز این سانحه توضیح داد: یک دستگاه خودروی سمند که در جاده نهاوند – کرمانشاه در حال تردد بود به علت انحراف به چپ غیرمجاز با تریلری که از مسیر مقابل در حال تردد بود به صورت رخ به رخ برخورد می کند.
رئیس پلیس راه استان همدان اظهارکرد: بر اثر بروز این سانحه، خودروی سمند دچار حریق شده و پنج سرنشین آن جان خود را از دست می دهند همچنین لاستیک محور جلوی تریلر می ترکد.
سرهنگ عزیزی اضافه کرد: تریلر که خودروی سمند را زیر کرده بود به سمت چپ هدایت شده و خودرو سمند را با خود به سمت جلو هدایت می کند که در این هنگام قسمت عقب خودروی سمند با یک دستگاه سواری پراید برخورد می کند.
به گزارشصدای نهاوند وی بیان کرد: سه نفر از سرنشینان پراید که از کربلا در حال بازگشت بودند زخمی می شوند که راننده در بیمارستان فوت می کند.
 وی بیان کرد: بسته شدن مرز مهران و بازگرداندن خودروها به سمت دیگر گذرگاه های مرزی موجب افزایش ترافیک در جاده نهاوند – کرمانشاه شده است.
سرهنگ عزیزی اضافه کرد: همچنین زائران اربعین حسینی ساکن قم، کاشان، اصفهان و اراک هنگام بازگشت به استان محل سکونت از مسیر نهاوند تردد می کنند که این امر ترافیک در جاده نهاوند – کرمانشاه را نیمه سنگین کرده است.
در چهار روز گذشته به علت حجم بالای تردد زائران مراسم اربعین حسینی به سمت کشور عراق در نهاوند چهار تصادف رخ داده که ۲ مورد آن در ورودی شهر نهاوند از سمت جاده آورزمان است که بر اثر آن یک تن از زائران شهرستان قم و ۲ تن افغان ساکن شهر قم کشته شده اند.
همچنین در سومین تصادف که روز گذشته اتفاق افتاد هفت نفر مجروح شدند و تصادف امروز نیز شدیدترین و دلخراش ترین تصادف چند روز گذشته بوده است.
شهرستان نهاوند به علت قرار گرفتن در مسیر ارتباطی مرکز به غرب کشور از حجم بالای ترافیکی به ویژه در ایام اربعین حسینی برخوردار است که با توجه به ۲ طرفه بودن و باریک بودن قسمتی از جاده های آن به ویژه در جاده آورزمان مشکلاتی را برای مسافران به وجود آورده و باعث کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از آنان می شود.
صبح امروز مدیرکل راهداری استان همدان با توجه به سوانح جاده ای روزهای اخیرو از جاده های ارتباطی شهرستان نهاوند بازدید کرد.
شهرستان نهاوند دارای ۴۹۰ کیلومتر راه آسفالته است که ۷۰ کیلومتر آن جز راههای اصلی و بین شهری است.
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۱۹۰ هزار تن در ۱۰۵ کیلومتری استان همدان قرار دارد .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. کرمعلی گفت:

    مسولان در علل تصادفات همیشه رانندگان را مقصر میدانند این در حال است که اگه این تصادفی که رخ داده اگه جاده چهار بانده بود این اتفاقا میفتاد. مسولین به فکر باشند

  2. شهبازی محمد گفت:

    جناب رئیس پلیس استان همدان شما که میدانید جاده های نهاوند مسیر اصلی رفت وآمد زائرین ومسافران است .چرا نامه و دستور به ادارات دیگر نمی زنید تا اصلاح وتعریض کنند.و جان هموطنان به خاطر مسائل بیهوده و غیرانسانی به خطر بیفتد.راننده ها بیگناهند.

    • يك دوست گفت:

      اون بنده خدا اگر بتواند تخلفات و ….. بگیری همکارانشان را کنترل کند هنر کرده است.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش