سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 7427

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: به منظور گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از رشادتهای بسیجیان 160 برنامه متنوع در نقاط مختلف این شهرستان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کامران کریمی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: هفته بسیج فرصت مغتنمی است تا از این طریق بتوان زوایای مختلف فرهنگ و تفکر بسیجی را که نشات گرفته از ارزشهای اسلامی است به جامعه و نسل جوان معرفی کرد.
وی در خصوص نقش بسیج در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی گفت: بسیج با احساس مسئولیت و برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی وارد عرصه های مختلف شده و دستاوردهای بزرگی را برای کشور به ارمغان آورده است.
وی با بیان اینکه در شرایط کنونی لازم است موازین تفکر بسیجی، انقلابی و عظمت اسلام و انقلاب در جامعه تبیین شود افزود: بسیج منظومه بزرگ فکری و منطقی و مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی است که انقلاب را در برابر توطئه های دشمنان بیمه کرده لذا باید تفکر و فرهنگ بسیج در جامعه توسعه بیشتری پیدا کند.
سرهنگ کریمی در ادامه به برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در نهاوند اشاره کرد و گفت: برنامه های هفته بسیج، با شرکت بسیجیان و حضور گسترده آنان در نماز جمعه شروع خواهد شد و تا پنج آذر ماه ، روز تشکیل بسیج مستضعفین ادامه خوهد داشت.
وی به مهمترین برنامه های فرهنگی و ورزشی طراحی شده برای اجرا در طول هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بحث فضا سازی و سنگر بندی اداره ها و برگزاری گردهمایی های مختلف در مناطق شهری و روستایی از جمله برنامه هایی است که برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل سوم و چهار به طور جد در دستور کار مدیران شهرستان قرار دارد.
دیدار با امام جمعه شهرستان ، شرکت در مراسم غبار روبی مرقد شهدا، برگزاری یادواره های مختلف شهدا ، سرکشی از خانواده های معظم شهدا ، برگزاری مسابقه های ورزشی ، اعزام چند تیم پزشکی برای ویزیت رایگان روستایی و بازدید از مشاغل ایجاد شده اقتصاد مقاومتی و برگزاری نمایشگاه عکس و فیلم از مهمترین برنامه هایی است که در هفته بسیج برگزار می شود.
کریمی گفت: به منظور تجدید میثاق بسیجیان با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب گردهمایی بزرگ بسیجیان نهاوند با سخنرانی سردار ابوحمزه فرمانده سپاه استان در مصلی نماز جمعه برگزار می شود .
وی افزود: همچنین در هفته بسیج دو سالن ورزشی واقع در روستاهای شعبان و دهفول که از محل اعتبارات بسیج احداث شده بهره برداری می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نهاوند در ادامه با بیان اینکه نقش امروز بسیج در مقایسه با گذشته تغییر یافته اضافه کرد: دشمن که تا دیروز از طریق جنگ کشور ما را تحت فشار قرار داده بود امروز جرات این کار را ندارد و در نتیجه به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم روی آورده که هدف او هم در این جنگ جوانان و نوجوانان هستند.
وی تشکیل حلقه های صالحین را از جمله برنامه های بسیج برای خنثی کردن ترفند دشمن عنوان کرد و گفت: از ابتدای تشکیل حلقه های صالحین در سال ۸۹ تا کنون ۸۰۰ حلقه شجره طیبه صالحین در پایگاههای مقاومت و مدارس با هدف بصیرت افزایی تشکیل شده است .
وی به فعالیتهای اقتصادی بسیج اشاره کرد و گفت: به منظور اشتغالزایی جوانان بسیجی سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال وام اشتغالزایی برای ۳۹۰ از جوانان جویای کار پرداخت و ایجاد شغل شد.
وی در پایان افزود: برای ترویج فرهنگ شهادت امسال ۳۰ برنامه یادواره شهدا در حوزه های مختلف برگزار می شود که تعدادی از آنها در هفته بسیج اجرا می شود.
پنجم آذر ماه سال ۵۸ سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. محمدکاظمی گفت:

    سلام، عزیز جان من یه گزارش دیدم تو سایت شما راجب به صنایع دستی شهرستان برزول فک کنم گزارشگر صادقی بود که از شخصی به نام کوروش موحدی اسم بردن،،، من از أین صنایع دستی صدف میخوان اما هیچ شماره تماسی از سازنده این صنایع دستی نوشته نشده بود پیدا نکردم، لطفا اگر ممکنه کمکی کنید، منتظر جوابتون هستم

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش