شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 7422

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: اداره هایی که نتوانند طرح خود را به موقع مشخص کرده و باعث تاخیر در اجرای آن شوند اعتبارشان جابجا شده و به اداره ای که توانسته کار خود را پیش ببرد تخصیص داده می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز سه شنبه در شورای اداری شهرستان نهاوند به تخصیص اعتبارات لازم برای ترویج فرهنگ شهادت اشاره کرد و گفت: به منظور معرفی شهدا به عنوان الگوهای جامعه تا کنون دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساماندهی مقبره شهدای گمنام و نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال برای ساخت المان شهدای گروه ابوذر اختصاص داده شده که طرح آن قرار است در یکی از میادین ورودی شهر اجرا شود.
وی گفت: با توجه به اینکه قرار بود این المان در میدان ۱۵ خرداد اجرا شود لذا به منظور جلوگیری از اتلاف سرمایه اجرای این طرح پس از مطالعه و کارشناسی لازم در یکی از میادینی که هنوز ساماندهی نشده ا ند صورت خواهد گرفت.
حمیدوند در رابطه با ساماندهی قبور شهدای شهرستان نهاوند گفت: کار ساماندهی قبور مطهر شهدا فقط در ۳۳ گلزار شهدای روستایی با ۶۶ شهید باقی مانده که با تخصیص اعتبار مورد نیاز قرار است این تعداد نیز تا پایان سال ساماندهی شود .
وی در خصوص اعتبارات تخصیص داده شده به اداره ها و دستگاههای اداری شهرستان نیز گفت: با توجه به اینکه اعتباراتی که به دستگاههای اداری داده می شود از محل ۲ درصد در آمد نفت و گاز و همچنین تملک دارایی است لذا مدیران نسبت به جذب آنها اقدام کنند.

فرماندار شهرستان نهاوند بحث اقتصاد مقاومتی یک راهبرد اقتصادی برای نظام اسلامی است که منافع زیادی برای کشور دارد و می تواند نجات دهنده کشور از وابستگی به بیگانگان باشد.
وی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع باید همه در این بخش کار کنیم تا اشتغال بیشتری داشته باشیم و نیاز به واردات کالاهای خارجی پیدا نکنیم.
فرماندار نهاوند گفت: به منظور تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی با تشکیل کمیته هایی به دستگاههای اداری اعلام شده که برنامه های عملیاتی خود را در این راستا به فرمانداری ارسال کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش